zwanger na 1e keer?

Gefeliciteerd!!!
Ik ben zelf ook afwachtende , moet volgende week ongesteld worden, maar ik heb nu echt hele rare gevoelens in mijn buik, die ik gewoon nergens aan toe kan schrijven, anders dan een zwangerschap, ook al heb ik het nog nooit eerder meegemaakt!

Even een gekke vraag, je zegt dat je al veel eerder was gestopt met de pil, maar nu pas heb geprobeerd zwanger te raken, wat heb je dan in de tussentijd gedaan? En waarom wel stoppen maar niet proberen, is daar nog een reden voor?
groetjes
Sas

PS vind het echt heel tof voor je!

Mij is het 3 keer overkomen...in 1 keer zwanger.
Heb nu 3 dochters, de 1e kwam na 3 maanden proberen,  ( na 5 jaar pilgebruik) toen we voor een 2e gingen werd ik in 1 keer zwanger, maar eindigde in een miskraam, de maand erna was ik weer zwanger van dochter 2  en de laatste kwam wederom  bij de 1e poging...in de huwelijksnacht zelfs, zag 's morgens op onze trouwdag met zo'n ovulatietest dat ik een eisprong had en 2 weken na onze grote dag deed ik een test en was ik zwanger!
Enfin, toen onze 3e dochter (nu  5 maandjes oud alweer) werd geboren waren  we 9 maanden getrouwd en begon iedereen om ons heen te rekenen...of ik al zwanger was op onze dag...
Kortom, het kan!!
Groetjes Roos.    

Hoe reageerde je mannetje? ben benieuwd! Hoe voel je je verder? Vast op n roze wolk haha!

quote: Saskiavs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 15:50:13'));

Gefeliciteerd!!!
Ik ben zelf ook afwachtende , moet volgende week ongesteld worden, maar ik heb nu echt hele rare gevoelens in mijn buik, die ik gewoon nergens aan toe kan schrijven, anders dan een zwangerschap, ook al heb ik het nog nooit eerder meegemaakt!

Even een gekke vraag, je zegt dat je al veel eerder was gestopt met de pil, maar nu pas heb geprobeerd zwanger te raken, wat heb je dan in de tussentijd gedaan? En waarom wel stoppen maar niet proberen, is daar nog een reden voor?
groetjes
Sas

PS vind het echt heel tof voor je!
--------
Hoi Sas,

Ik was idd veel eerder gestopt met de pil. Was eerst een beetje gek gegaan: we gingen verhuizen, ik had nog geen nieuwe huisarts en was door de pil heen. Toen ben ik maar helemaal gestopt, omdat het goed is al enkele maanden met de pil te stoppen voordat je gaat proberen zwanger te worden. En dat waren we toch wel van plan. (alleen was de bedoeling ergens in november, ivm met aankomende trouwerij en huwelijksreis...:) Dus in die tussentijd (februari-juni) gewoon met condoom gevreen.
En we dachten nu, ach we proberen het eens, zal toch niet zo snel gaan! Ehhh, wel dus!
Dus het is wel even schrikken, maar we zijn allebei dolblij!

Nou da's helemaal duidelijk, nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan!

De reactie van mijn vriend was een beetje zoals die van mij: "dat méén je niet, zo snel?!" Maar dan met een big smile op z'n gezicht! Hij is ook super blij.

Ik had een rompertje gekocht, een speeltje en een speen en die ingepakt.
We kunnen het allebei nog niet helemaal bevatten, we zijn er nog helemaal niet mee bezig geweest dat het ook écht al zou kunnen gebeuren.
Dus het is een beetje onwerkelijk, maar ik wil het al tegen iedereen vertellen. Moeilijk hoor, om dan je mond te houden. ;-)

Wat heerlijk om die verhalen hier te lezen.....wat moet dat fantastisch zijn dat je ineens zwanger bent, zo na de 1e keer. Waren wij ook maar zo vruchtbaar! Wij zitten nu in rond 7 en heb dinsdag mijn NOD. IK heb geen last van kwaaltjes tot nu toe. Geduld geduld....sosm om gek van te worden.

Jullie gefeliciteerd allemaal natuurlijk en geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan