Zwanger na 2 miskramen

hey Anne,  

Heb vanmiddag weer goed echo gehad, ik was erg gespannen,  maar hartje gezien en gehoord,  zelfs het kindje zien bewegen.  echt heel mooi.

Ik hoop zo dat voor jou alles goed is.

Mijn mail adres thammy_zwart@hotmail.com

Hoi Anne,

Wat een herkenbaar jou verhaal. Ik heb 3 miskramen gehad en ben nu 32 weken zwanger. In het begin van mijn zwangerschap voelde het zo anders, het voelde gelijk goed. Bij de drie miskramen voelde ik mij heel anders, alsof ik wist dat het niet 'goed' zou zijn. De onzekerheid ging er niet mee weg, pas toen ik het kindje begon te voelen en de 20 weken echo had gehad voelde ik mij meer rustiger.

Hopelijk heb je een goede echo Anne, ik zal duimen.

wauw, fijn dat de echo goed was Thamara! Fijn om het hartje te horen he?

X maxime

@ Thamara, ik heb je een mail gestuurd!

@Maxime: wat mooi om te horen dat je na 3 miskramen nu een goede zwangerschap hebt! De angst overspoelt me af en toe, en dan kan ik echt ineens moeten huilen (nu al hormonen die opspelen ofzo?), maar de meeste momenten probeer ik aan me 'goede' gevoel vast te houden en dat lukt aardig. We zijn alweer 1,5 week verder en ook dat geeft me goede hoop, zover ben ik nooit geweest.. Ondanks dat lijkt het nog onwerkelijk, besef ik niet dat het echt zo is. Of misschien durf ik het niet te geloven :) Nog 2 weekjes, en dan hebben we de echo.. Heel spannend!

Hoe is jouw zwangerschap tot nu toe verlopen? Ga je al bijna met verlof zeker? Spannend, als alles zo dichtbij komt lijkt mij!

Hallo Dames,

Sorry ben even tijdje niet op deze topic geweest.

Wij gaan voor een 1e kindje.  Ik heb een regelmatige cyclus.

Ik ga zelf ook naa acupunctuur. Ik temperatuur mijzelf dagelijks. Waardoor ik mijn eisprong vind. Volgende week Nod. Maar verwacht er niks van.

<p style="text-align: center;">Wat fijn om tw horen dat het goed gaat mwt jullie! Wat fijn dat jullie ook goede echo's hebben gehad! Ga er lekker van genieten!  Hopelijk heb ik ook snel positief nieuws.</p>

Hoi Anne,

Logisch hoor dat je soms angstig bent, je bent steeds bang dat het 'mis' gaat. Dat kunnen zo maar eens hormonen zijn hihi, dat wordt ook alleen maar erger haha.

Goed dat je je aan het goede gevoel vast houd, probeer te genieten en te ontspannen. Ik herken dat wel van het begin van mijn zwangerschap, elke week voelde als een soort overwinning...wow zo ver ben ik nog nooit geweest! De twee weken zullen nu lang voor je duren, maar als het allemaal goed gaat gaat het zo erg snel!

Met mij en de kleine gaat het goed, ik doe (moet) het rustig aan ivm harde buiken. Volgende week vrijdag mijn laatste werkdag en dan ga ik met verlof. Gek hoor, het is allemaal zo snel gegaan.

Terug
Bovenaan