ZWANGER Na bijna 3 jaar

A

Anoniem

Guest

Ja het is zover! IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is niet te geloven. Vanochtend was de test al gelijk zo positief. Absoluut geen twijfel mogelijk. En dat na bijna drie jaar PCOS en Ziekenhuisperikelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het echt niet geloven. Maandag ga ik het ziekenhuis bellen! Wat nu verder????  OHHHHHHHHH het is zo onwerkelijk.

Dank jullie wel voor jullie interesse!! Ik wens jullie uiteraard ook heel veel succes! Het zit er dus zeker in! Vraag me niet hoe, ik snap het echt niet waarom nu wel.  Ik gun dit geluk  iedereen!
Nogmaals succes aan iedereen.

Groetjes Marijn.

hoi Marijn,

Van harte proficiat met je zwangerschap, wat een blijde nieuws en dat ook  na drie jaar wachten, geweldig!!!  Je hoeft momenteel niets te doen dan alleen genieten. Maandag kun je altijd het ziekenhuis bellen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap.

Veel liefs van Monique.

Wow Marijn, wat een geweldig nieuws! Niet teveel over nadenken, gewoon genieten!
Het lijkt de goeie kant op te gaan op het forum!

Groeten, Saar

Whoepie, wat een heerlijk goed nieuws lees ik hier. Enorm gefeliciteerd!!!!!! geniet er van meid!!!! Word er helemaal blij van!!!

Dikke kussss
Sjan

wow wow wow, das nog eens goed nieuws!!!! En dat na drie jaar.
Lijkt me heel onwerkelijk!

Geniet er maar flink van!

Hele fijne zwangerschap gewenst!

Liefs indy

Wowie Marijn, wat een geweldig nieuws.
Ga er lekker van genieten

Liefs

Lydia

Zo hee Marijn , dit is echt geweldig nieuws, GEFELICITEERD.
Ga er ontzettend van genieten. Strooi je wat zwangerschap hormonen in het rond voor ons?
echt leuk!!!!!!!!

Kruimel

Terug
Bovenaan