ZWANGER Na bijna 3 jaar

Hoi,,

Van harte gefeliciteerd, wat moet dit bijzonder zijn.
Ik krijg kippenvel als ik je berichtje lees.
Wat fijn voor jullie, en ik wens jullie alle goeds toe.

Geniet van deze mooie en bijzondere tijd.

groetjes visje

Hoi Allemaal,

REUZE BEDANKT VOOR ALL JULLIE LIEVE MAILTJES

Ik heb vrijdag mijn eerste echo. Ik ben erg benieuwd. Kan het ook nog niet helemaal beseffen. Alleen als ik weer boven het toilet hang. Maar dat doe ik natuurlijk nu met liefde hihihihi.

Ik wens jullie nogmaals allemaal heel veel succes. Ik gun dit jullie ook allemaal (de zwangerschap natuurlijk).

Hou jullie op de hoogte.

Nogmaals bedankt allemaal.

Groetjes Marijn

Hoi Marijn,

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. En wat heerlijk dat je vrijdag al heen mag voor een echo. Raar is dat he, om ineens na al die jaren een positieve test in je handen te hebben, ik weet er alles van. Heel onwerkelijk maar prachtig mooi. Ik ben zelf nu ook zwanger, na ca. 4 jr. door de 2e IUI behandeling met hormonen en weet dit  sinds vorige week dinsdag.  Volgende week vrijdag mag ik heen voor een echo, moet nog ff geduld hebben. Als het goed is loop jij een dikke week voor op mij denk ik? Volgens mijn berekeningen is mijn uitger. datum rond 8 april 2007.
Heel veel succes en plezier morgen bij de echo.

Liefs Scorpy

Hoi, wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!!!! Geweldig gewoon. Het is wel heel erg onwerkelijk, maar ook heel erg waar!! Geniet met volle teugen van dit heerlijke nieuwe gevoel en knijp elkaar af en toe even, om er zeker van te zijn dat jullie niet dromen!! Gefeliciteerd.
Ant

Wauw wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van!

Liefs Suusje

He he eindelijk weer een goed bericht. Dat gaat de goede kant op, hier op het forum!!! Na Scorpy deze maand, gelukkig weer een positief bericht.

Lieve Marijn, gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten!

Liefs, cee

Terug
Bovenaan