Zwanger na de pil

@MariekeSep begrijp dat het als een grote verrassing kwam, maar fijn dat het zo snel is gegaan! Succes met de laatste weekjes!
@Veevee jeetje ook al zo snel!
@Kleineukkieaug laatste lootjes! Succes??
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zit ondertussen 11 jaar aan de pil en hoop natuurlijk (zoals elk persoon met een kinderwens) dat het snel raak is. Voora hard duimen. Hebben jullie nog tips?

Lees hier veel goede berichten maar zo gaat t zeker niet altijd
Gestopt met de pil, geen last gehad van het ontpillen had meteen een normale cyclus maar het duurde 9 maand tot ik zwanger was. Dit was een BBZ en kreeg daarna een MTX injectie als behandeling dus kon pas 4 maand later weer proberen zwanger te worden. Dat heeft toen ook weer 5 maand geduurd dus in totaal 14 maand. Nu dus zwanger en tot nu toe is alles goed maar termijn echo nog niet gehad dus allemaal nog spannend
Wens je in iedergeval veel succes en hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. 

@irisxo wat vervelend om te lezen hoe het bij jou is gegaan. Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap, succes en genieten!

Dankjewel jij ook veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn voor je! 

Bij eerste meteen normale cyclus en bij tweede niet maar toen had ik met pil steeds doorbraak bloedingen dus was cyclus sowieso raar. 

Tip is om er njet te veel mee bezig te zijn. Bij eerste was ik dat ook steeds tot ik vakantie had en ff rust had, toen was het raak. Bij tweede er in gegaan onder het mom we zien wel hoe lang het duurt, eerste is nog niet zo oud dus niet erg als het wat langer duurt. Toen was het dus praktisch meteen raak. Weet dat het lastig is, maar er ontspannen in gaan is belangrijk denk ik. Vriendin was ook al een tijdje bezig en toen ze het wat los liet was het raak na 9 maanden. 

Terug
Bovenaan