zwanger na een miskraam

hallo

ik ben nu alweer 13 weken en 4 dagen zwanger.

alleen heb ik er erg veel last van de miskraam nog. ik was 7 weken zwanger toen ik ging bloeden en in het ziekenhuis was mijn baarmoeder leeg,en stonden er 7 eicellen klaar.dat vond ik nog het moeilijkste het 1 kind is eruit en je lichaam maakt zich klaar voor een ander.de reden van de miskraam het is wel een bevruchting geweest maar niet door gedeelt dus ja het is pas later mijn lichaam uit gekomen. een week heel veel pijn gehad en nu weer terug rekening een week na de bloeding was de bevruchting van deze kleine wondertje. dat vond ik helemaal moeilijk,maar wel erg leuk.ben erg blij met deze tweede wondertje maar toch moet ik nog vaak denken aan de 1ste wondertje!!en dat doet nog veel pijn!
als ik bevallen ben wil ik een tattoo op mijn been en daar komt ook een vlindertje bij voor de 1ste kleine wondertje.

erkennen jullie dit??

Groetjes Annet

Ben nog niet zwanger, maar heb wel sterk het gevoel van gemis iedere dag... een 2e zwangerschap vervangt niet het vorige vruchtje, maar zal de pijn allicht wel iets verlichten.
Sterkte!

@butterfly86

ja dat is zeker waar dit kindje kan de 1ste zwangerschap ook nooit vervangen. maar het gemis blijft zeker weten en nu al helemaal als je weet hoe het voelt om zwanger te zijn en eindelijk de 12 weken voorbij te zijn.dank je wel voor je reactie doet mij goed!!wil je wel zwanger worden dan??

Ja zeker...
We zitten nu in ronde 3.
Er heeft in ronde 2 wel een bevruchting plaats gevonden, Heb het vruchtje gezien (klompje cellen) zag er vergelijkbaar uit als bij mn MK alleen dan veel kleiner...
Zit nu in de week van de eisprong dus ben benieuwd of we over 2 a 3 weken een positieve test in handen mogen hebben...
We zien het wel... het lukt toch pas als je lijf er klaar voor is... maar van ons mag het wel weer zover zijn.

oh dat blijft dus nog even spannend!!ik hoop het wel voor je!!en ja je lichaam moet er wel klaar voor zijn dat zeker weten.mijn lichaam gaf nu ook heel duidelijk aan dat ik er klaar voor was.en na de miskraam helemaal toen vond ik het ook moeilijker want had eerst geen haast en na de miskraam weet je hoe het voelt om zwanger te zijn dus ja toen was ik wel weer heel blij verrast om een paar weken later een positieve test in de handen te mogen hebben!!dat is het mooiste wat een vrouw kan overkomen!
ik zal voor je duimen en ben heel benieuwd!

Hoi brussel
gefeliciteerd meid,ik ben pas zwanger, heb in mei een miskraam gehad.
Maak me zorgen,bij elke pijn denk ik nee he,en naar de wc gaan kijken of ik niet vloei bah hele nare gevoelens.
Hoop nu echt dat het goed mag gaan...
Liefs naz

heey naz37

dank je wel he we zijn er super blij mee en hoelang ben jij zwanger??

en ja dat herken ik ik maakte mij ook steeds zorgen bij elke pijntje en vooral na de wc gaan vond ik verschrikkelijk elke keer was ik bang dat ik bloedde,maar gelukkig gaat alles goed nu. maar toch de angst blijft.hoop voor jou dat het ook goed gaat!!
liefs brussel

Hoi hoi sas,
Ik ben vandaag precies 5 weken...
Ik had gisteren last van bruinig afscheiding,waar ik ontzettend van baalde (( en heb totaal nergens last van misselijk,moe,helemaal niks.
Alleen last van mijn onderrug,en last van me boven benen.
En een beetje bruin afscheiding,hopelijk niks ernstigs..
Zolang ik geen bloed zie vind ik het goed...
Ik heb volgende week woensdag de echo...

En jij hoe voel jij je,en hoe ver ben jij met de zwangerschap....???

Vind het super leuk om hier met zwangere te schrijven,doet me goed.
Ik heb het namelijk nog tegen niemand gezegd en ben het voorlopig ook niet van plan....

Veel succes meid,
Liefs naz

Terug
Bovenaan