zwanger na een miskraam

Gefeliciteerd!
Het is denk ik heel normaal dat je aan de andere keer blijft denken.
Ik ben nu 5 weken zwanger, na 2 eerdere miskramen. Op dit moment probeer ik eigenlijk om er niet te veel aan te denken. Ik wil niet weer te veel hoop hebben.
Mijn eerste miskraam was vorig jaar juli. Toen in maart de datum dat ik zou moeten hebben bevallen eraan kwam had ik echt een hele nare periode. Heel raar kwam de 2e miskraam een jaar later, maar in dezelfde week. Dat was dubbel moeilijk.

Probeer nu maar zo veel mogelijk van deze zwangerschap te genieten. Alleen denk ik dat je de eerste nooit hoeft te vergeten, maar het slijt!

ik heb 11juli een mk gehad van 7 weken!.. 20sep was ik eindelijk ongesteld geworden na 10weken in onzekerheid zitten!.

ik kan dinsdag testen of ik in verwachting ben ja of nee

zelf ben ik wel extreem moe!,opgezette buik,
gister avond opeens huilen om niks!

hoop wel dat het raak is!

ik heb 11juli een mk gehad van 7 weken!.. 20sep was ik eindelijk ongesteld geworden na 10weken in onzekerheid zitten!.

ik kan dinsdag testen of ik in verwachting ben ja of nee

zelf ben ik wel extreem moe!,opgezette buik,
gister avond opeens huilen om niks!

hoop wel dat het raak is!

heey romana87,

ben je zwanger of weet je het nog niet?

ik was ook 7 weken zwanger toen het gebeurde!!het is gewoon een nare gebeurtenis dat zeker weten.ik ben nu morgen alweer 17 weken en het gaat al wat beter,ik geniet echt van deze kleine in mijn buik,afgelopen maandag ook voor de 1ste x gevoeld dus helemaal geweldig!!

groetjes

Terug
Bovenaan