zwanger na IUI

Dankjewel voor jullie fijne reacties.
We hebben het grote nieuws nog niet verteld dus het is fijn om het met jullie te kunnen delen.  Het voelt echt prettig om te merken dat jullie  zo  meeleven.  Dat een gezamenlijke kinderwens zo een band kan vormen hé.

Wat de vragen betreft: Ik heb geen hormonen ingenomen (was niet nodig)  en na bewerking (schrik niet) waren het maar 850.000 zaadcellen.  De fertiliteitsarts zei dat het eigenlijk te weinig was en het minimaal 2.000.000  na bewerking moeten zijn voor IUI.
Mede hierdoor  heb ik besloten  mijn verhaal te vertellen.  De uitspraak er hoeft maar 1 goede tussen te zitten is echt van toepassing op ons.

Over 4 weken, in week 8 krijg ik een echo dus nu is het afwachten.

Succes allemaal en ik duim voor jullie.

OK! Jij maakt mijn dag dus WEER goed!!
Volgende week heb ik weer een IUI zonder hormonen met gem.4,8 miljoen goede zaadcellen! Ik had er niet zoveel vertrouwen in maar jouw verhaal doet me erg veel goed!
Nogmaals bedankt!!

gr.Inge

Nou ben ik helemaal blij met jou verhaal. Wij hebben vorige week onze 2e iui gehad en na opwerking waren het er 250.000.... Dus je begrijpt wel dat wij niet zo blij met dat nieuws waren. Oke, het zijn er nog geen 850.000, maar zo zie je maar dat het ook lkan lukken zonder dat het er een paar miljoen zijn! Nogmaals bedankt, groetjes Noortje

Wat super gaaf Meurie dat jullie zwanger zijn geworden na de iui poging!!

Gefeliciteerd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en ik ben het met je eens, er hoeft maar 1 goede bij te zitten en dan is het raak. Joepieeee

Terug
Bovenaan