zwanger na keizersnede

Hallo

ook ik ben inverwachting.
Ik heb bij mijn eerste een keizersnede gehad,soms ben ik bang dat mijn buik het niet aankan.

Als ik moet niesen heb ik z'n pijn in mijn onderbuik,herkennen jullie dit?

Verder wens ik iedereen een geweldige tijd.

heey,

eindelijk iemand die een keizersnee heeft gehad!!

en iemand de dezelfde klachten heeft als mij!!

sorry voor mijn enthousiastme maar ik was bang dat ik de enige hier was die een keizersnee heeft gehad.
ook ik heb veel last van mijn buik als er een bepaalde spanning op komt zoals niezen of te snel op staan. maar ik heb al die tijd wel last gehad van het lidteken, bij mij is het gevoel nooit helemaal goed terug gekomen. maar soms jeukt het wel en dan helpt even krabben niet.
was er bij jou een medische reden voor een keizersnee?
ik heb een keizersnee gehad omdat de bevalling na 46 uur nog niet op schoot. het is mij echt mee gevallen en als het nodig is, ga ik echt ze weer naar de o.k.

gr. mama van Elmar (20-06-2006) en nu 13w en 1d zwanger

Hoi meiden,

Ik heb dan zelf geen keizersnede gehad maar een natuurlijke bevalling of hoe je dat ook mag noemen. Maar ik herken het wel over die stevige pijnscheuten in mijn onderbuik bij het niezen.

Een vriendin van me heeft wel al twee keizersnedes gehad, en die vertelde dat juist het litteken het sterkste stukje is. Zijn jullie nu ook extra onder controle bij de gynacoloog?

x Pamma

Mijn eerste keizersnede was omdat de placenta verouderd was en mijn dochtertje vast zat.Ze had het niet fijn meer.

Ik kom net van de verloskundige weer en die bevestigde het ook al,dat niezen erg pijnlijk kan zijn.

ik moet jullie zeggen dat ik best bang ben voor een normale bevalling"kan mijn buik dit wel aan"

heey,

ik ga ook vanaf 36 weken naar de gynacoloog. en om eerlijk te zijn ben ik ook wel een beetje bang voor een gewone bevalling, maar dat komt omdat niet zo hele fijne bevalling heb gehad de vorige keer.
ik heb het wel vaker gehoord dat het lidteken het sterkste stukje is maar het is gewoon het idee dat dat stukje al open is geweest.
zit gewoon tussen de oren denk ik....
ik mag morgen weer naar de verloskundige.

gr. mama van elmar

Hallo Bridget

Ook ik heb een keizersnede gehad het is nu 2 jaar geleden en ik
heb eigenlijk altijd last van mijn lidteken gehad en ook herken ik de angst
Ik ben voornamelijk bang dat het losknapt vooral van binnen.
En ik heb vooral een trekkend gevoel maar als ik de verhalen zo lees is dit wel normaal.

fijne zwangerschap!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan