<p>Hai allemaal,</p><p>ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben wat totaal niet de bedoeling was zelf aan de pil en me vriend zit aan de anabolen waardoor ze zaadkwaliteit enorm laag was en een zwangerschap dus eig niet mogelijk was maar toch is het raak. <br />ik heb zelf al 2 kids 1 van 2 jaar en 1 van 12 jaar ik twijfel enorm of dit wel slim is we zijn net 2 maanden bij elkaar wonen nog geen eens samen hij heeft een koophuis en ik heb zelf ook een woning de woning van hem is zoieso te klein en die van mij hetzelfde. <br />ik zit met zoveel dingen in me hoofd dat ik niet weet wat ik moet doen. <br />ben bang dat we elkaar nog niet goed genoeg kennen en de relatie dalijk strandt en ik er alleen voor kom te staan met 3 kids en hoe gaan we dat doen met een woning? Is dit niet te snel? <br />maar als ik er dan aan denk dst ik het weg moet laten halen word ik daar ook verdrietig van, en hij wil al zo lang een kind hij is 38 bijna ga ik hem die kans dan ontnemen? Ik weet dat de keuze bij mij ligt maar een beetje advies is welkom</p>