Zwanger na miskraam 20 wk

Hallo!!

Ik mag het weer mededelen ! Een half jaar geleden heb ik miskraam gehad met 20w zwangerschap, nu ben ik weer zwanger (ongeveer 5w/6w) heb 7 mei me eerste echo maar damn wat vind ik dit moeilijk zeg?! Hebben jullie tips ?

Wauw! Gefeliciteerd!! Logisch dat het extra spannend is voor je! Ik heb geen tips, duim wel met je mee voor extra geluk???

Allereerst: gefeliciteerd!
Wat normaal al een spannende tijd is, zal voor jullie helemaal spannend zijn. Ik kan alleen bedenken als tip dat je het hier goed met je verloskundige/gynaecoloog over ‘moet’ hebben. Het is en blijft spannend, maar ik hoop voor je dat elke echo wat spanning weg kan nemen.

Het rare is ik moest met 19 week me 20 wk echo maken en toen bewoog hij nog Etc en toen later werd ik voor zekerheid doorgestuurd naar Groningen toen kwam ik met 20 wk in zh Groningen en daar klopte het hartje niet meer.. helaas.. dus toen moest ik bevallen terwijl ik wist dat de kleine er niet huilend uit kwam... hopen op meer geluk!!!! En hopen op een goed en gezond kindje ❤️?

Ow wat lijkt me dat spannend.
Ik ben 3week geleden met 18wk spontaan bevallen.
Volg even voor tips.

Denk toch vooral goed luisteren naar je eigen lichaam en proberen.te genieten.
Alles bespreken met VK en gyn..

Succes!!

Hey dames, ik vrees ervoor. Er zijn niet veel tips. Ik heb zelf een aantal MK gehad en 1tje net als jullie met een 'bevalling' erbij :-( En dat hakt erin
Je kan die angst niet uitschakelen....een zorgeloze zwangerschap kan je niet meer hebben als je hier door bent moeten gaan.
Nu ben ik zelf van België (en nu zwanger van nummertje 3) dus ik weet niet hoe het in Nederland gaat, maar ik krijg om de 2 weken een echo.
Bij mijn dochterje was het het eerste trimester zelfs elke week een echo. De gyn kan niet veel doen, maar het zorgde er wel elke keer voor dat de angs en stress weer wat minder werd elke keer als ik een echo had gehad..dan kon ik weer een week of 2 weken volhouden tot het volgende moment. Eenmaal ik men kindje voelde bewegen ging het dan wel beter en had ik nog maar om de 4 weken een echo. 
Dus ik stel voor dat je praat met je gyn...

Kun je niet voor een vroege echo gaan? Ik heb volgende week mijn eerste echo met 6wkn 5dgn al. Misschien helpt dat ter geruststelling?

Terug
Bovenaan