Zwanger na miskraam 20 wk

Ik denk dat we ongeveer gelijk lopen nu, volgens mijn berekening zit ik op 5w 5dgn nu (19 dec). Nog amper kwaaltjes, mijn borsten doen soms wat pijn, (maar soms ook helemaal niet), en ik heb al bijna 3 weken een ijzer smaak in mijn mond?‍♀️
En soms wat lichte krampen, soort van lichte ongesteldheid kramp…
Heb jij klachten?

Ik heb 29 april de eerste echo vanwege mijn mk van vorige maand..

Jij ook gefeliciteerd!!!

Ja zo ongeveer inderdaad .. ik zal nu volgens berekening van verloskundige op 5+6 zitten, (18dec).

Ik heb pas 7 mei de eerste echo... zenuwslopend en zoo lang wachten?

Maar af en toe heb ik er dagen tussen dat ik erg moe ben & hele dag wel slapen kan, soms misselijk en inderdaad die lichte steekjes links onderin me buik. ( steekjes doen me wel zorgen maken)...

Hey! Gaat het goed nog? Ik had van de week 1 druppel (oud) bloed bij het afvegen, meteen paniek natuurlijk (terwijl je weet dat dat heel veel voorkomend is)
Vk gebeld, daarna gelukkig niets meer dus nu weer wat rustiger. Allemaal zo spannend!

Had jij nog gevraagd voor de extra vroege echo? Bij mij stelde ze dat zelf voor zelfs, vanwege de eerdere mk.. ik mag donderdag middag... hoop zo dat als er goed uit ziet! ?

Hey !! Ja hier gaat het voor me gevoel prima (in me buik geen idee)?

Heb vandaag contact gehad met vk en die raad me toch aan om te wachten omdat je volgens vk nog niet echt iets zien kan..

Hi Tamara, ik heb vandaag een kloppend hartje gezien! Mega bijzonder, ik hoop dat dat voor jou volgende week ook zo mag zijn!

Terug
Bovenaan