Zwanger na miskraam (7 weken geleden)

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>misschien kan iemand van jullie mij helpen. </p><p>Ik heb op 1 feb een miskraam gehad met +/- 8 weken, helaas was het vruchtje gestopt met groeien en is dit op natuurlijke wijzen afgekomen. Ik ben precies 28 dagen na de miskraam weer ongesteld geworden (wel een dag langer dan normaal). Nu is mijn nod komende donderdag maar heb vandaag stiekem wel een testje gedaan omdat ik toch weer iets meen te voelen. De test blijkt dus positief (2 stuks). Mijn vraag is alleen nu, het zal toch niet zo zijn dat er nog hcg in mijn lijf zit en dat daardoor deze testen positief zijn?</p><p> </p><p>ik heb 2 weken na de miskraam een test gedaan ter controle en deze gaf toen nog een minimaal streepje aan.. </p><p> </p><p>ik vind het zo spannend en hoop echt dat het goed zit... maar de spanning en gedachten maken me weer zo nerveus. </p>

Als je toen een minder positieve test hebt gehad , en nu een duidelijkere test , dan is je het gewoon opgelopen!! Dus ik durf jouw te feliciteren meis! Je kan altijd bloed prikken bij de huisarts en die kan je hcg controleren...
Wel de zelfde merk testen gebruikt? En anders op de dag van je nod nog een keer testen dan heb je sowieso een knal test! :) 

Hier hetzelfde verhaal, en ben toch echt zwanger! 8 weken na je miskraam en na een menstruatie nog HCG in je lijf lijkt me niet waarschijnlijk. Dus gefeliciteerd! Wat een spannende tijd gaat het worden. 

Klinkt inderdaad als een positieve test voor een nieuwe zwangerschap! Gefeliciteerd! Hier ook 11 januari een miskraam gehad na 6,5 week. Nu weer zwanger en zit nu op 5,5 week, kan niet wachten tot de eerste echo om te zien dat alles hopelijk dit keer goed zit! 

Thnx voor jullie reacties! 

Voor allemaal een super spannende tijd dus! 
Ik hoop voor ons allemaal op een goede zwangerschap :) 

Hey dit kan echt hoor. Ik deed 19-10-2018 een test bleek zwanger 22e al bloed verlies 1-11 was de test negatief en 17-11 weer positief. Echt gewoon 4 week erna ? ik ben nu 22 week zwanger en alles gaat voorspoedig. Hoop dat dit bij jou ook zo is. Ik heb omdat ik het toen ook niet geloofde de clearblue testen gekocht met week indicatie. Die meteen gedaan en 8 dagen later ongeveer nog 1 gedaan. Deze liep op van 1-2 week naar 2-3 week. Je kunt pas vanaf week 7 terecht voor een echo. Mijn verloskundige was gelukkig 1tje die van aanpakken houd en heeft me ook direct doorverwezen naar het ziekenhuis om aan die onzekerheid een einde te maken 

Wat fijn om positieve verhalen te horen! 
Ik moet sowieso voor een controle bij de huisarts zijn zometeen dus dan vraag ik meteen of ze misschien bloed willen prikken. 
Ik ben echt zo benieuwd hoe alles zal verlopen. 
Vind het maar wat spannend allemaal! ?

Terug
Bovenaan