Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het zelfde mee gemaakt. Met 6 weken een miskraam gehad, na een maand had ik weer mijn normale menstruatie en daarna gelijk weer zwanger. Inmiddels 32 weken verder en alles is goed verlopen.
Wat goed. Mooi toch he dat vrouwelijk lichaam?
Ik had november met 6 weken een miskraam. Vervolgens stootte mijn lichaam dit direct zelf af en werd ik ongesteld. Testte toen negatief. En ik had 5 weken later weer een positieve test in handen. Resultaat is een groeiend ventje in mijn buik... ben nu bijna 19 weken . Je bent extra vruchtbaar na een miskraam door de hormomen. Dus grote kans dat het gewoon weer raak is!
Huisarts kan er ook nog niets van zeggen. Ze zegt dat ik af moet wachten tot de nod. Ze denkt wel dat dit gewoon een nieuwe zwangerschap is...
dussssss daar ga ik dan ook maar van uit. De symptomen zijn er iig! ???
Ik heb 2 weken na de miskraam nog een test gedaan voor de zekerheid en die was echt nog maar minimaal. Ik ga ervanuit dat het hcg van de vorige ronde er dan nu toch wel helemaal uit is.
komende donderdag een nieuw testje wagen in de hoop dat deze iets donkerder zal uitslaan, dan pas weet ik het zeker.