Na een miskraam in November 2017 ben ik nu weer bijna 7 weken zwanger. Precies zoals bij de miskraam kreeg ik nu weer 2 weken na de positieve test een bloeding. Helemaal in de stress en super verdrietig natuurlijk. Gelukkig is het bloeden snel gestopt en heb ik sindsdien alleen lichtbruine afscheiding. Het zit me toch niet lekker, ik ben bang dat het weer mis zal gaan en het nu wachten is op het moment van doorzetten..... De dag na de bloeding hadden we afgesproken met kennissen, dit heb ik uit voorzorg afgezegd omdat ik niet zou weten hoe het zou gaan lopen. Gelukkig dat ik het had afgezegd want ze zouden gaan vertellen dat ze weer in verwachting zijn. Super fijn voor hun natuurlijk maar als ik dat had gehoord, een dag na de bloeding dan was ik spontaan gaan janken vrees ik. Zij weten niet van onze lange en moeilijke voortraject of de miskraam af. Volgende week vrijdag pas een eerste afspraak bij de VK, ik heb vandaag gevraagd of ik dan toch al een vroege echo kan krijgen in de hoop dat ik wat geruster zal zijn.