Zwanger na miskraam, gaat dit wel goed komen?

Oke ,ik mag deze maand wel sex hebben gewoon en zwanger worden ook dat maak niet uit zei de gynaecoloog. Alleen ze kunnen dan in het begin niet zeggen hoe ver ik dan ben ivm eisprong. Maar ik ga ovulatie testen nu doen dan kan ik zelf even in de gaten houden.ik moet nu verder wachten hoe mijn cyclus word kan 4 tot 6 weken duren dat je ongesteld word zei ze na een miskraam.word ik ongesteld dan moet ik bellen en dan gaan we gelijk beginnen met IUI.en krijg ik op dag 10 ook een echo om te kijken naar het eitje en van daar uit word bepaald wanneer ze het in gaan brengen.over 3 weken krijg ik prikinstructies vind dat wel spannend.zijn nu al 18 maanden bezig vind het lang duren ?

Heel herkenbaar, wij zijn ook al ruim 2 jaar bezig.... Je zou denken dat ik nu dol blij ben dat ik weer zwanger ben maar eigenlijk ben ik alleen maar depressief. Ik heb bloedingen en non stop bruine afscheiding. Aanstaande vrijdag zijn we 8 weken en hebben we een intake bij de VK. Maar iets in me zegt dat ook deze zwangerschap weer fout zal gaan....

Sakoo nou dat hoop ik toch niet voor jullie hoor. Probeer positief te blijven he snap dat het moeilijk is en ik zelf zou het ook niks vinde  hoor

Succes meid x

Sakoo 

Wat een onzekerheid zeg. 
Wij kregen 7 februari de verassing van ons leven toen bleek dat ik zwanger was.
Waarschijnlijk een maandagmorgen model gehad van de durex ?
Het was wel zeer welkom maar helaas kreeg ik 11 februari flinke bloedingen.
Ik kon diezelfde avond gelijk terecht bij de vk en heb een inwendige echo gehad.
Daarop was helaas te zien dat het om een mk ging. 
Ik mocht gelijk komen zodat de onzekerheid weg was. 
Zeker in jou geval had het toch fijn geweest als je mocht komen, bij mij was het eigenlijk al overduidelijk dat het eigenlijk niet goed zat maar bij jou niet dan lijkt de stress door onzekerheid ook niet handig. 
Hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws en daardoor ook wat rust en kan je gaan genieten. 

Terug
Bovenaan