Zwanger na miskraam.

<p>Hallo dames,</p><p>Vandaag met 6 weken een miskraam gehad. Nu hoor ik graag verhalen hoe jullie hier mee om gingen en hoe jullie daarna opnieuw zwanger werden en hoelang dit heeft geduurd na de miskraam. </p>
 
Hallo
 
Ik heb woensdag 28 maart een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap. 30 maart was het hcg alweer zo goed als uit mn lichaam en 3 april had ik een negatieve zwangerschapstest. 
We hebben besloten er gelijk weer voor te gaan en volgensmij heb ik afgelopen maandag mn eisprong al weer gehad. Tenminste dat hoop ik. En dan nu maar weer afwachten. 
Hoe snel enzo kan ik je dus nog geen antwoord op geven.
Heb je lang moeten wachten op deze zwangerschap?
 
 
 
Hey vaantje,
wat erg voor je dat het niet goed was! ?
ikzelf heb 7 februari een curettage gehad na 7 en halve week.. 
vond het erg zwaar maar wij hebben ons er een beetje positief door heen getrokken met de gedachte dat we meteen weer verder gingen.
morgen ben ik alweer 6 weken zwanger. Ben 1 keer ongesteld geweest, 3 weken na de curettage.
hopelijk is het bij jou gauw weer raak, veel sterkte met het verwerken van dit verlies! Neem de tijd! 
 
Heb op 16 januari met bijna 6 weken een miskraam gehad, had vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed zat. Op 10 februari weer een positieve test in mijn handen en inmiddels bijna 13 weken zwanger. Kan dus snel weer raak zijn! Sterkte en succes x
 
1 augustus heb ik een miskraam gehad, spontaan met 5,5 week.
Daarna niet meer ongesteld geweest en inmiddels bijna 36 weken zwanger!
Het kan dus heel snel gaan..
 
Wat rot voor je allemaal.. Heel veel sterkte. 
Voor zover ik weet kun je eigenlijk direct erna weer zwanger worden als je lichaam je cyclus weer oppakt. 
 
Wat naar. Ik heb ook met 6 weken een miskraam gehad. Toen eerst een cyclus afgewacht en daarna meteen zwanger geraakt. En nu is de kleine bijna een half jaar oud.

Wat me toen heeft geholpen is erover praten en vooral met humor, dat relativeert het. In mijn hoofd heeft het kindje een naam en hebben we (grappige) redenen verzonnen waarom hij/zij toch liever niet wilde groeien en bloeien. Ik heb ook echt even stil gestaan op de uitgerekende datum van de eerste zwangerschap. Maar nu de kleine er is ben ik blij hoe het is gelopen, ik zou mijn mannetje niet willen missen. Veel sterkte en houd moed, het komt goed:)


 
2 jaar geleden een miskraam gehad toen even gewacht om het een plek te geven en rust terug in te bouwen. Naar een half jaar weer geprobeerd en zwanger en nu een mooie dochter van 9 maanden :) 
 
Terug
Bovenaan