Zwanger na miskraam.

Wat verdrietig... Neem de tijd voor zo wel je lichamelijke als geestelijke herstel. Hoe klein of groot, afscheid nemen van iets dat zo gewenst is valt zwaar. Praat erover met je partner. Je kunt je in deze periode zo eenzaam voelen. Zelf heb ik na 5 zwangerschappen 2 prachtige kinderen mogen krijgen. 
 
Wat een positieve verhalen zeg! Wij gaan er ook gelijk weer voor! Wil na het weekend een zwangerschapstest doen om te kijken of het HCG uit mijn lichaam is. Bij ons was het met ronde 6 raak. Ik hoop zo dat het nu weer snel raak is, het doet me wel veel verdriet, maar heb de juiste mensen om me heen!
 
Hallo 
ik heb afgelopen 31 dec een miskraam gehad na 11 weken en 6 dagen, heb het hartje nog zien kloppen met 7 weken en 1 dag. Dat wij nog bij de 3% zouden zitten dat het mis kon gaan hadden we niet zien aankomen. 
Het HGC was twee weken na de miskraam mijn lichaam uit en precies een maand later volgde mijn eerste menstruatie.
Ondertussen heb ik een cyclus van 27 dagen en gebruik ik ovulatie testen, die geeft meestal rond dag 10-11 een lh piek aan. 
 
Nou bloed ik al 5 dagen eerder voor mijn NOD dat had ik nooit voor de
miskraam, maar deze maand is het even anders, 4 april had ik mijn lh piek en 10-11 en vandaag 12 april heb ik last van zeer licht bruin-geel druppels? Vloeien? Weet niet eens hoe ik het moet omschrijven. In de ochtend hele lichte menstruatie klachten maar verder voel ik me top fit. Voel geen zwangerschaps symptomen en durf niet te hopen op innesteling want voel me daar te goed voor. 
 
Zijn nu in ronde 4 en het is toch wel elke maand een teleurstelling. Daarnaast is er endometriose geconstateerd bij mij. Iemand ervaring die toch snel zwanger is geraakt na een miskraam ondanks endometriose? 
 
Liefs Mies
 
Terug
Bovenaan