<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Helaas hebben wij op 31 oktober ,de dag nadat we een kloppend hartje hebben gezien, een miskraam gehad. Ik was 7-8 weken zwanger. De miskraam is zelf op gang gekomen en bij de controle echo was m’n baarmoeder weer helemaal schoon. Ze zag dat m’n cyclus alweer op gang was. We hebben het gelukkig een plaatsje kunnen geven en willen graag weer opnieuw zwanger raken. Nou heb ik vorige week donderdag (29-11) een positieve ovulatietest gehad. We hebben die ochtend seks gehad. De volgende dag gaf de ovulatie test geen smiley meer aan.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik had een paar dagen na de eisprong meteen veel last van m’n buik en regelmatig steken. Sinds afgelopen week denk ik soms ook m’n borsten te voelen. Nu lijkt dat weer minder. Nu heb ik sinds gisteren een klein beetje donker oud bloedverlies. Heel minimaal. M’n buik voelt ook een beetje gek aan, ik voel een soort druk. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu is mijn vraag, zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik heb sterk het gevoel dat het wel is raak zou kunnen zijn maar ik durf er niet op te hopen. Zo snel alweer.. Zou heel bijzonder zijn. Zijn er hier dames die dit ook hebben meegemaakt? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Alvast bedankt voor jullie reactie!</p>