Zwanger na miskraam?

Vind het alleen zo gek van dat bloedverlies de afgelopen 2 dagen. Heb dat echt nog nooit gehad.. Vandaar dat het me extra aan het denken heeft gezet. Helaas zit er niks anders op dan afwachten. 
Wel fijn om ook de positieve verhalen te lezen :)
 
Hoihoi, 
hier ook een positief verhaal. 31 mei ben ik met 4,5 week een vruchtje verloren. Na een klein weekje bloeden was bij de controle echo alles schoon. Ik kreeg zelfs groen licht om gewoon plezier te maken. 
Op 13 juni wilde ik weten of het hcg uit mijn lichaam was. Dus ik heb getest en die was negatief. 22 juni zei ik tegen mijn vriend: let op, het is raak! 
Hij verklaarde me voor gek, maar ik heb sochtends voor ik ging werken even snel een test gedaan. En ja hoor, zwanger! Ik teste dus al bijna een week voor mijn nod weer positief. Ik was bang en blij tegelijk. Ondertussen ben ik 27 weken onderweg?
het is na een miskraam niet zo dat je vruchtbaarder bent. Wel is je baarmoeder beter doorbloed, waardoor een innesteling makkelijker gaat. Een korte bloeding zou kunnen wijzen op een gesprongen bloedvat tijdens de innesteling. Het lastige is alleen dat die conclusie vaak pas achteraf te stellen is. 
Wees lief voor jezelf en voor je lichaam. En probeer niet teveel te googelen. Daar tref je vooral de extreme verhalen. Nog een paar daagjes wachten en dan kun je testen!?
 
Terug
Bovenaan