<p>Dag meiden,</p><p>Begin november vorig jaar heb ik een vroege miskraam gehad na vijf weken. Het gekke was destijds, dat ik al een paar dagen na de eisprong klachten kreeg, zoals steekjes bij mijn eierstokken, opgezette buik en gevoelige borsten. Wij hebben er bewust voor gekozen om mijn lichaam even rustig te laten herstellen en dit zou nu weer de eerste ronde zijn. Afgelopen dinsdag hoogstwaarschijnlijk eisprong gehad (die voel ik altijd, cyclus zo’n 28/29 dagen) </p><p>Nu ervaar ik dus weer sinds gisteravond die steken links en rechtsonderin, buik beetje opgezet en ongemak bij mijn borsten. Mijn vriend zei vorige keer ook dat ik mezelf zwanger praatte, terwijl ik dat ook was en nu moet ie er maar beetje om lachen </p><p> </p><p>Nu is mijn vraag aan julie, hebben of kennen jullie mensen die al relatief vroeg na de eisprong symptomen hadden? De een zegt is onzin, ander zegt dat t wel kan. Ik moet wel zeggen dat ik een erg nuchter persoon ben hoor, praat mezelf denk ik geen dingen aan. NOD is over 10 dagen.</p><p>Dank alvast! </p>