Zwanger na miskraam

Hey allemaal,
 
Gebruiker 10098665 ik moest even twee keer lezen toen ik je stuk las. Het komt zooo over een met mijn situatie!
Miskraam in november rond 5-6 weken en toen al ruim 2 weken echt symptomen. Mijn miskraam was erg hevig maar snel: binnen 3 dagen was alles opgeruimd.
De symptomen die jij noemde had ik precies zo! Ik voel mijn eisprong ook meestal. Cyclus is nu met medicatie (clomid) 28/29 dagen.
 
Sinds de miskraam is dit onze tweede poging weer. Bij de vorige ronde had ik na mijn eisprong nergens last van. Ik kreeg ietwat gevoeligere borsten vlak voor m’n menstruatie maar dat heb ik vaker. Nu is mijn NOD over 6 dagen maar heb overeenkomstige klachten als toen ik zwanger was. Mega pijnlijke opgezette borsten en steken in mijn baarmoeder/eileider/eistok gebied. Ik durf er niet van uit te gaan dat ik zwanger ben maar ik hoop het zo! Het is zo gewenst!
 
aan alle meiden hier! Veel succes!
 
Ja ik geloof ook wel dat je lichaam je voor de gek kan houden hoor. Maar ik denk ook wel dat het in je moet zitten of je nu nuchter bent of niet. Ik ben niet het type dat allemaal signalen gaat relateren aan iets. Die steken etc…heb ik echt. Ik moet nog 8 dagen tot mijn NOD, we gaan het gewoon rustig afwachten. Zijn jullie allang bezig om zwanger te worden?
 
 
 
Ooooow meid, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!
Zie je, toch maar naar je lichaam luisteren ?
Ik heb mijn nod over vijf dagen, wachten duurt lang hahaha
 
 
[quote quote=10168017]Ooooow meid, wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Zie je, toch maar naar je lichaam luisteren Ik heb mijn nod over vijf dagen, wachten duurt lang hahaha[/quote]
En!? Hoe is het afgelopen met je nod?
 
Hi Ozogewenst,
Wat leuk dat je eraan denkt! 
Ik ben helaas ongesteld geworden :( al vier dagen voor mijn NOD, echt nog nooit gehad, mijn cyclus zit altijd op 28 dagen! Misschien nog verlengstuk van de miskraam, dat mijn cyclus nog niet helemaal stabiel is.
Hoe gaat het met jou? 
X
 
Hey meiden,
Geef de moed niet op. Ik heb ook november 2018, na 10 maanden proberen, een miskraam gehad. Echt een domper en wat een verdriet. Maar de maand erop was ik weer zwanger. Ik ben nu bijna 15 weken :) 
 
De sympthonen die jij hier beschrijft zijn zo herkenbaar! Ik had hetzelfde met mijn eerste zwangerschap. Helaas is dat een vroege miskraam geworden. Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval! Zo zie je maar dat je gewoon naar je eigen lichaam moet luisteren. Jij kent het als geen anders : )
 
 
Terug
Bovenaan