Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na een miskraam bij 5/6 weken geen menstruatie meer gehad en meteen zwanger. Nu inmiddels 14 weken. Ik heb toen wel een controle echo gehad bij de verloskundige waardoor we zeker wisten dat er ook niks meer zat. Heb je nog een controle nadien gehad? Of zelf nog erna getest?
Als je twijfelt zou ik contact opnemen met de verloskundige en je verhaal uitleggen, misschien kunnen ze al een echo maken. Niet perse om het hartje al te zien kloppen, maar om te bevestigen dat het idd om een nieuwe zwangerschap gaat.
Succes! Hoop voor je dat het gewoon een goeie nieuwe test is!
Vanmorgen weer een test gedaan, (sensitest) binnen 5 sec al positief! Daarom ook maar een clearblue gedaan, gaf 3+ aan! (Wat niet zou kunnen, zit nu op dag 34)
We hopen nu dat alles goed gaat, en dat we snel langs de verloskundige kunnen.
We zijn nu heel voorzichtig blij ?
Zelfde verhaal hier
Na 10 maanden eindelijk een (licht) positieve test! Mega blij. Helaas met 5,5 week een miskraam gehad. Maar 6 weken later had ik weer een positieve test in handen. MEGA blij en dankbaar. Inmiddels 35 weken zwanger van ons zoontje
Heel veel succes!