Zwanger na Miskraam?

<p>Hi, afgelopen 13 nov gingen we voor onze eerste echo. Ik zou dan rond de 9 weken zwanger moeten zijn, helaas was dit niet het geval en werd vast gesteld dat het vruchtje met 6 weken gestopt is met leven. Op 23 nov heb ik doormiddel van pillen de miskraam opgewekt en is alles gelukkig goed gegaan. De bloedingen waren vrij snel over en ik voelde me weer helemaal de oude. De gynaecoloog zei dat ze zelfs weer eitjes zag zitten dus dat we gelijk weer ‘aan de bak’ mochten. Nu deed ik vanochtend een zwangerschapstest omdat ik nieuwsgierig was, verdomd een heel dun streepje! Nu enorme twijfel natuurlijk..  is het nog het oude hcg of ben ik alweer zwanger? Iemand ervaring?</p>

Ben je tussendoor ongesteld geweest? Ik moest dat toendertijd omdat ze het anders niet met zekerheid konden vaststellen+vanwege hcg levels. Hebben ze niet nog een keer hcg geprikt? 
Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent :) 

Nee, niet ongesteld geweest.. de gynaecoloog zei bij de controle ook dat dat niet nodig was, dat we gewoon gelijk weer verder konden als we daar aan toe waren..
Ook geen hcg geprikt.. 
Hahahaha dat zou wat zijn!

Ja, dat is afwachten. Ik testte 2 weken na mijn miskraam ook nog positief.
Dus denk dat je nog paar x moet testen om te kijken of de testen steeds duidelijker worden.

Ik heb met 11 weken een miskraam gehad en had 6 weken na miskraam nog te hoog hcg... 
Als ik jou was zal ik even bloed laten prikken en checken bij verloskundige, enige wat je kunt doen ;)

Dat is de grote vraag, ik weet niet wat mijn cyclus nu is na de miskraam. De ovulatie test gaf vanochtend twee bijna gelijke strepen aan.. zo wilde ik eigenlijk gaan bekijken hoe mijn cyclus nu zou zijn. 
Jaa! Vrijdag wil ik weer een test doen om te kijken of het streepje lichter of donkerder is geworden, als het donkerder is bel ik gelijk de verloskundige!
Ik laat het weten.
misschien beetje brutaal, maar wat is jou situatie dat je hier bent? 

Hallo allemaal,
Ik zit op dit moment middenin mijn miskraam. Afgelopen vrijdag gehoord dat het hartje na 2 goede echo's, gestopt is met kloppen met 7+6.

Terug
Bovenaan