Zwanger na Miskraam?

Het bleek toch het laatste hcg te zijn.. nog steeds niet ongesteld geworden, inmiddels 4,5 week verder.. hoe gaat het met jou?

Ik heb inmiddels cytotec gehad en flinke krampen gehad en wat bloed verloren, maar of het eruit is geen idee. Eigenlijk pas 6 januari controle, maar wil toch gaan bellen of het niet eerder kan. 
Wat balen dat het toch je laatste hcg was. Het ongeveer tot 6 weken wel duren toch voordat je weer ongesteld word? 

Hi, is het nog gelukt om je afspraak te vervroegen? 
Ik hoop voor je dat het gelukt is, en dat alles weg is!
ik ben vandaag ongesteld geworden, bijna op de kop af 4 weken na mijn miskraam.. 
Laat je weten hoe het verder gaat? 

Hoihoi! Ik heb 2 januari een echo gehad en was helemaal schoon! De gyn zag ook alweer eitjes zitten dus mocht weer aan de slag als ik dat wilde. Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan en die was helemaal wit, Dit om te kijken of het hcg uit mn lichaam was om eventuele verwarring te voorkomen, ben nu met ovulatietesten aan het kijken hoe mijn cyclus gaat zijn. 
Hoe is het nu met jou? Wat 'fijn' dat je ongesteld bent geworden, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Wil je het nu weer gaan proberen? 

Terug
Bovenaan