Zwanger na miskraam

A

Anoniem

Guest
Ik ben weer zwanger!! Ik heb 5 september jl. een miskraam gehad en het is echt waar: ik ben weer zwanger. Ben nu in m'n 6e week. Maar ik durf nog niet blij te zijn. Ik ben zooooooo verschrikkelijk bang dat het weer misgaat.

Ik heb inmiddels al een klein buikje, ben verschrikkelijk moe en tja m'n borsten: laten we het daar maar niet over hebben (hihihihii). En ik kan om de stomste dingen huilen. Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en heb (als alles goed blijf gaan) 31 oktober a.s. een afspraak. Wat duurt het nog lang voordat het 31 oktober is..........

Liefs ,
Lei

Lei,

van harte gefeliciteerd. Voor je het weet is het 31 oktober. Natuurlijk is het extra spannend, maar probeer je zelf voor te houden dat er meer zwngerschappen goed gaan dan fout.  
Hoe moeilijk het ook is, probeer te genieten, het is namelijk ook een bijzondere tijd. Positief blijven sterkt je en dat mooie gevoel pakt niemand je meer af.

Liefs

miep

Hoi Lei,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Geniet ervan!!!!!!!!!  Ik  hoop dat dat het overwint van de angst.

Veel plezier 31 oktober, dat is zo leuk!

Groet Til  

Hoi

Van harte gefeliciteeerd!!!! Kan me goed voorstellen dat je angstig bent en zeker zo snel
achter een miskraam probeer er desondanks van te genieten!!!!!
Veel succes.

Groetjes bg

Lei gefeliciteerd!!!!

Dat geeft mij weer extra moed!! Ik zelf heb 8 weken geleden een MK gehad en ben erg zenuwachtig. Volgende week is mijn NOD... afwachten dus maar.

Ik mag wel bellen met de gyn wanneer ik weer zwanger ben en dan krijg ik met 6 of 7 weken een echo om me gerust te stellen..

Misschien kan jij dat ook wel regelen? Dan hoef je niet tot de 31e in de spanning te zitten!!

Maar ik lees alle verschijnselen en volgens mij zit het meer dan goed!!!

Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe!!

Groetjes Bieb.

hallo lei
wat verschrikkelijk fijn voor jullie
gefeliciteerd en geniet ervan
liefs ikjes

Hallo,

Ik ben op 3 oktober gecureteerd omdat ik ook een miskraam had. En wij zijn gewoon weer aan de klus gegaan, omdat we snel weer zwanger hopen te raken. Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen. Alleen al de angst om uberhaupt weer zwanger te raken is bij mij al aanwezig (het is ook nog wel heel erg snel hoor dat weet ik best) maar we hebben er wel bewust voor gekozen om het weer op zn beloop te laten en het af te wachten. Ik hoop alleen dat ik nu niet zo snel weet dat ik zwanger ben. Ik wist al bij bij 4 weken dat ik zwanger was en dan duurt het nog heeeeel erg lang voordat je inderdaad naar de VK mag. Mijn VK heeft nu gezegd dat ik meteen langs mag komen zodra ik er achter kom dat ik zwanger ben. En of dit nu al met 4 weken of langer is. Ze kunnen dan nog wel niet het hartje zien, maar wel of er een vruchtje in zit. En dat was bij niet nu niet zo. Dus dat ik wel een geruststelling.

Als ik jou was zou ik gewoon je VK bellen en je verhaal doen. Dan mag je vast wat eerder komen, want om nu tot 31 okt. te gaan stressen is ook niet al te best!

We horen het allemaal wel!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan