Zwanger na miskraam

Hoi Lei,

Zoals iedereen al zei geweldig en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik kan me  je angst ook zeker voorstellen.  Ik heb 19 augustus een miskraam gehad (9wkn) en ik hoop dat ik volgende week mijn menstruatie niet zal zien... ik durf nog niet te testen. Ik wil graag weer zwanger zijn, maar ben eigenlijk ook bang dat het weer fout gaat en zie op tegen de eerste periode.

Ik  hoop dat alles goed bij je gaat en probeer toch positief te genieten.

Groetjes, Nathalie

Hoi Lei,

wat geweldig voor jullie dat je weer zwanger bent. Ik heb zelf 27 sept. een miskraam gehad (missed abortion) met een curretage en wij willen ook weer zo snel mogelijk zw. raken.

Nou heb ik een vraagje aan jou. Hoelang hebben jullie gewacht na de miskraam om opnieuw zwanger proberen te raken? Vloeien is bij mij over maar heb nu nog heel soms (2 a 3 x per dag) wat rozige afscheiding (mischien wat vies sorry hiervoor) maar ik wil het zo graag weer proberen dus vandaar dat jij een tip hebt..

gr.

Nicole

Hallo meiden,

Bedank voor jullie lieve reactie's. Doet me hartstikke goed. Het gaat nog steeds goed met  me, op de zwangerklachtjes na dan (hiihihihhi, gekkigheid hoor, ik ben juist blij met m'n klachtjes!!!). Moooeeeee dat ik ben joh. Als ik na het werk thuis kom ben ik helemaal stuk. En m'n rug doet ook steeds zeer en het rekken van m'n baarmoeder is ook geen pretje.  Ik heb nu al een buikje joh. Maar ja, het hoort er allemaal bij.

Nicole,

Ik moet je zeggen dat wij het gelijk na mijn miskraam weer geprobeerd hebben. De gynaecoloog die mijn inwendige echo toen heeft gedaan zei dat dit ook geen probleem was omdat mijn lichaam zichzelf helemaal had hersteld. Wel was ik dit keer eerder dan normaal vruchtbaar. Het enige is dat je niet helemaal zeker weet hoe ver je precies bent. Dat kunnen ze pas bij een echo zien.
Maar als je het lichamelijk en geestelijk aankunt zou ik het gewoon proberen joh. Heel veel succes!!!

Liefs ,
Lei

Terug
Bovenaan