Zwanger na miskraam

Hallo Meiden,

Ik heb pas een miskraam gehad.
Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer ongi werd en hoelang duurde het voor je weer zwanger was.

Ik heb al eens gehoord dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent [i.v.m hormonen]
Weten jullie of dit klopt?

Ik zou het erg fijn vinden als jullie reageren.
Alvast bedankt!

Liefs, Sil
 
lieve sil,
ik wil graag op je berichtje reageren, maar ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee.
ik heb overigens ook gehoord dat je na een miskraam weer snel zwanger kunt zijn, net zoals na een bavalling...maar dat is natuurlijk weer bij iedereen anders.
probeer je er niet te veel op te fixeren meid. 1 ding weet je zeker, en dat is dat je vruchtbaar bent, en dat je man vruchtbaar is. en dat is al weer een hele positieve winst toch?!
ik wens je veel succes en hoop dat je eerdaags komt melden dat je zwanger bent.
xxx sandy
 
ja klopt,ik kreeg in mei 2003 een miskraam en ben daarna gewoon weer ongi geworden en in november 2003 was ik opeens weer 11 weken zwanger,en de dokter zij het ook dat je na een miskraam heel snel weer zwanger kan raken
 
Hoi Sil,

Hè wat rot voor je! Misschien een troost: ik heb begin oktober een miskraam gehad (was toen ongeveer 8 weken zwanger). 8 November werd ik weer ongesteld en de maand erop bleek ik weer zwanger te zijn! Deze keer is alles goed gegaan. Het kindje wordt half augustus verwacht.

Ik heb een tijdje terug ergens gelezen dat heel veel vrouwen eerst een miskraam krijgen en daarna de volgende zwangerschap wel volmaken. Schijnt iets te maken te hebben met de voorbereding van je lichaam.

Hoe dan ook, veel sterkte voor nu en veel klusplezier voor straks!

Liefs,

Isabella
 
Hoi, ik heb net als jouw een miskraam gehad, in februari. Ik ben 1 keer ongesteld geweest.