Zwanger na miskraam

Hoi,

Ik heb op 5 april 2004 een miskraam gehad. Op 1 mei heb ik mijn menstruatie gekregen, dat was netje op tijd na een miskraam. Nu had ik gister mijn ongi moeten hebben, dus ben nu 1 dag over tijd. Voel me wel snel moe, hoofdpijn en soms chaggerijnig. Als ik het woensdag nog niet ben, ga ik maar even een testje halen.

Kus Mandy
 
Hoi Sil,

Ik ben eind november 2003 gecurreteerd i.v.m. een miskraam. Mijn menstruatie is meteen na 4 weken weer op gang gekomen. Daarna wel erg onregelmatig geworden, maar momenteel ben ik 13 weken in verwachting van een tweeling.

Ook wil ik graag toevoegen dat ik, zodra ik de miskraam goed verwerkt had ook weer meteen ben aangeteld. Ik wilde het voor mezelf goed verwerken voor het geval het me nog een keer zou overkomen, want dan hadden ze me waarschijnlijk bij elkaar kunnen vegen. Ik heb het er toch wel lang moeilijk mee gehad, maar gelukkig is dat voor iedereen anders.
Ik hoop voor je dat weer spoedig zwanger wordt.
 
Hoi Sil,

Wat rot voor je ze! Misschien stelt dit je ook een klein beetje gerust: Ik was in oktober voor de eerste keer zwanger (na 3 maanden klussen) en heb na 7 weken een miskraam gehad. Drie maanden later was ik weer zwanger en tot nu toe gaat het wel goed. Ik ben nu bijna 22 weken zwanger.

Succes en sterkte.
Lisa.
 
Terug
Bovenaan