zwanger na miskraam?

Wat sneu meis, weet hoe klote je nu voelt. Maar echt na een paar dagen flink huilen ga je je beter voelen... Sterkte meis en veel over praten dat helpt!
Ik heb in feb ('07) een MK  gehad na 5.5 wk  en ben nu alweer 7 weken zwanger... heb ook geen menstruatie er tussen gehad. Dus alles kan alleen moet jij je er goed bij voelen. Tot snel!

Gr Miranda

hey dd

wat lees ik nou??

ik heb je al een hele poos niet gezien op het forum, misschien heb ik je ook over het hoofd gezien maar ben ook niet zo vaak op het forum geweest...

maar ik schrik nu toch wel.. gossie, een miskraam.. owwww ik vind het zo sneu voor je. hoe is het gekomen? zo ineens? aaahh meissie.. echt sneu voor jou/jullie. ik heb echt met je te doen.

ik was zo blij voor je...

ik hoop echt voor je dat je gauw weer zwanger wordt. mn nichtje is ook gelijk zwanger geworden na een miskraam, gelijk de 1e x.. nog is het afwachten want ze is in een vroeg stadium.. maar goed, ze is zwanger. en daar gaat het om.

maar k hoop echt echt echt voor je dat het gauw weer lukt en wil je bij deze heel veel sterkte wensen!

succes en een dikke kus van mij

Arianne 29.2 zwanger

Hoi,

Allereerst heel veel sterkte!

Wat betreft je vraag: ik heb zelf 2x een miskraam gehad, hetzelfde als jij eigenlijk, was 12 weken zwanger, maar het kindje leefde al 5 weken niet meer. Was dus ook met 7 weken mis gegaan.

Na de 1e miskraam duurde het 5 maanden voor ik zwanger was. Na de 2e miskraam was ik meteen weer zwanger, ben niet eens ongesteld geweest.
Het kan dus wel meteen weer.

Hoop voor je dat het snel raak is!

hoi arie! en alle andere meiden natuurlijk,

arie ik was in middels al verhuisd naar het november forum. maar helaas, moesten we afscheid nemen. het is nog maar net geleden, maar toch voel ik me heel goed moet ik zeggen. ik heb het een plekje kunnen geven. en ik hoop dat we er binnen kort weer van mogen genieten! en als ik zo jullie berichten lees. moet dat wel lukken. postief blijven he!!!

ik moet morgen voor controle naar het ziekenhuis.dan gaan ze kijken of de baarmoeder helemaal schoon is.ik denk dat het er wel goed uit zal zien. want ik bloed helemaal niet meer. en het vruchtje heb ik zelfs nog ff vast gehad. klinkt misschien heel vies. maar het voelde wel goed. zo heb ik afscheid genomen. en ik heb er vrede mee.positief blijven zeg ik dan maar. ik zie het zo: we weten dat we vruchtbaar zijn. en snel ook. was namelijk binnen drie maandjes zwanger. ik weet dat het nu niet weer zo snel raak hoeft te zijn. maar stiekum hoop ik het wel natuurlijk!

ik ga me zo maar weer aanmelden op het zwanger worden forum. vind het wel raar. moet je weer van voor af aan beginnen.maar ja, je doet het allemaal voor een goed doel toch!

ik houdt jullie op de hoogte...

en arie, wanneer ben je uitgerekend? want dan kom ik wel eens kijken op het.... forum. dan kan ik jou een beetje volgen en op de hoogte houden.

xx dd tot horens

Hoi,

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Veel sterkte!

Ik heb in oktober een miskraam gehad en ben toen 1 keer normaal ongesteld geweest. Daarna direct weer raak en inmiddels 23 weken "onderweg". Ik had na de miskraam het  " zwanger worden" even op een zijspoor gezet en toen lukte het onverwacht snel.

Succes met opnieuw zwanger worden!

Hester

hey dd

wat fijn dat je het zo op deze manier hebt kunnen verwerken. ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent! ik duim voor je.

ik zit op het juni forum. 24 juni ben ik uitgerekend. ongeveer nog 11 weken te gaan en dan komt ons lieve kleintje..

je kan ook altijd nog op mn site kijken www.breunisbaby.kindjeopkomst.nl ik zit namelijk niet zo heel vaak meer op het forum.. lig helaas nu ziek op bed met buikgriep.. bah..

maar lieve dd ik wens je alle goeds en hoop snel weer te lezen dat je weer zwanger bent!

xxx arie

Hoi DagDromertje,

wat vervelend voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar in mijn omgeving zijn wel mensen die het hebben meegemaakt. Het schijnt zo te zijn dat je na een miskraam supervruchtbaar bent. De meeste vrouwen zijn vaak vlug weer in verwachting. Ik hoop voor jullie dat jij ook een van de supervruchtbare dames bent.

Groetjes Marloes

Terug
Bovenaan