na 14 weken zwanger zijn, en een 2e echo hoorde we dat het hartje niet meer klopte/ WAt onverwachts kwam dat zeg. nadat ik 2 jaar geleden een gezonde zoon heb gekregen, had ik nooit bedacht dat het ook fout kon gaan. wel dus. 3 weken moest ik wachten op een spontane miskraam. maar niks gebeurde. een hele dag in het ziekenhuis geweest, om mijn baarmoeder met zeewier(soort van op te rekken) omdat het kindje al zo groot was,en daarna 2 curretages, en een heeele boel emoties en niet te plaatsen gevoelens verder, kon ik het achter me laten.. en nu 4 maanden na de laatste cutteretage vroeg ik me af waarom ik nog niet menstrueerde!!! wat blijkt!! er zit al 3 maanden lang een kindje in mijn buik. opnieuw. ik ben dus gelijk weer zwanger geworden.. wel spannend hoe het gaat, maar ik heb er alle vertrouwen in!
voor mij is dit niet "hetzelfde"kindje. ik geloof dat elk kindje vanaf het prille begin al leven is, en het was ontzettend gewenst. een mooi boek om te lezen, ook als je niet gelovig bent. is het vertaalde boek: Mijn kind is bij God. het is geschreven door floyd mclung. en is gebaseerd op bijbelse teksten, maar heel heeel bemoedigend! sterkte allemaal!
voor mij is dit niet "hetzelfde"kindje. ik geloof dat elk kindje vanaf het prille begin al leven is, en het was ontzettend gewenst. een mooi boek om te lezen, ook als je niet gelovig bent. is het vertaalde boek: Mijn kind is bij God. het is geschreven door floyd mclung. en is gebaseerd op bijbelse teksten, maar heel heeel bemoedigend! sterkte allemaal!