zwanger na miskraam

Hoi,

Wat een verhaal! Maar wat fijn om te horen dat er weer een kindje verwacht word. Verdriet en vreugde liggen heel dicht bij elkaar.
Ik wens jullie een heel fijne zwangerschap, en een pracht kindje!

Groetjes, Kat

Hoi,

wat een story zeg om niet te filmen. dat zoiets toch mogelijk is
das toch wel een wonder.
wil je een hele fijne zwangerscahp verder wensen .
gefeliciteerd.

groetjes astrid

Hoi,

Wat super zeg!! Het blijft toch echt een groot wonder allemaal he. Dat weten we met elkaar natuurlijk maar zoiets is toch ontzettend fijn om te horen naast alle vervelende dingen die we hier met elkaar te verwerken hebben!!
Ik wens je natuurlijk een hele voorspoedige en fijne zwangerschap en hoop dat je er echt van kunt genieten en natuurlijk over een half jaartje een super baby ter wereld zal brengen!!!!

Groetjes Ineke

Hallo!
Ik schreef het hier al eerder: life is a rollercoaster, nou, da's bij jullie zeker het geval! Inderdaad vreugde en vedriert liggen dan wel erg naast elkaar! Wat ik me wel afvroeg: ik kan me wel zo voorstellen dat je, omdat je het pas  zo laat weet en je die eerste spannende 3 maanden hebt gehad, scheelt dat? Je hebt dan toch die eerste 3 maanden gemist. Ik hoop in ieder geval dat jullie erg kunnen genieten en dat jullie een mooi kindje zullen krijgen!
Liefs Solleke

Sorry, las nog even terug en zag dat het pas bij 14 weken misging, gaat m'n verhaal over die eerste 3 maanden weer de mist in! We gaan er maar gewoon vanuit dat alles helemaal goed gaat toch. En sorry voor het misverstand!
Liefs Solleke

Terug
Bovenaan