Zwanger na moderna vaccins

Ik heb al 1 prik gehad van Moderna, vandaar mijn vraag naar specifiek dit vaccin. Doordat Moderna minder wordt gebruikt lees je minder ervarings verhalen...  
Dank jullie voor jullie antwoorden. Jullie hebben ook gelijk, waarschijnlijk maak ik me druk om niks...
Wonderan, dat stelt me wel gerust!
 
Ik begrijp je zorgen. Ik heb nu nog een spiraaltje maar ga deze binnenkort laten verwijderen en we willen dan graag voor een tweede kindje gaan.
Ik heb dit met mijn huisarts besproken en die geeft aan dat er geen aanleiding lijkt om je om die reden niet te laten vaccineren. Dit ook omdat je als je zwanger bent je vatbaarder bent voor virussen en je dus sneller corona op kan lopen wat in een erg geval slecht is voor jou en de baby.
Ik heb mij dus laten inenten, heb afgelopen weekend de 2e gehad. Ook moderna.
Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk!
 
Ik ben met moderna geprikt in mijn vruchtbare week. Ook zwanger geworden. Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat het invloed heeft op vruchtbaarheid.
 
Ik heb ook Moderna gehad en na de 2e prik koorts gehad..daarna was mijn cyclus wel van slag. werd 2 dagen te vroeg ongesteld en veel heftiger. had daarvoor echt een zeer regelmatige cyclus. nu de 2e cyclus bezig en mijn ei was 2 dagen later..het heeft dus wel effect op de korte termijn als je bezig bent denk ik met zwanger worden. Ik lees dit vaker maar ook over Pfizer en of vaccinaties in het algemeen. Op de lange termijn zou alles weer normaal moeten lopen en geen effect hebben, we gaan het zien.
 
Terug
Bovenaan