Zwanger na prikpil

Hallo

Ik ben nieuw hier.
Nu maak ik me de laatste tijd nogal zorgen.

November 2016 de laatste injectie gehad van de prikpil, deze was dus in januari 2017 uitgewerkt. Het is inmiddels oktober en de injectie is dus bijna een jaar geleden en dus ook 9 maanden uitgewerkt.
Ik ben nog nooit weer ongesteld geweest. Wanneer ga ik naar de dokter? Ben inmiddels 31 bijna 32 jaar, ik denk nu de hele tijd wat als er iets mis met me is? Hebben jullie misschien goede adviezen

Liefs

Volgens mijn huisarts kan de prikpil een uitwerktijd hebben tot wel 1.5 jaar. Toen ik in mijn omgeving wat voorbeelden zag van dat het niet altijd vanzelfsprekend is zwanger te worden ben ik met de prikpil gestopt en de slik pil weer gaan gebruiken.

Hey Hey 
mijn ervaring met de prikpil
heb die 3 jaar gebruikt en mei 2017 de laatste gehad inmiddels is het dus februari en nog steeds niet ongesteld geweest 
maar tot grote verbazing, van de week een restje gedaan om dat ik me niet zo goed voelde en heletijd buikkrampen had en ga zo maar even door.. en de test was positief ik heb er 4 gedaan omdat ik het niet kon geloven. En nu 2 dagen later na de test geloof ik het nog niet maandag meteen me Ha bellen heeft iemand dit ook al mee gemaakt zwnager worden zonder menstruatie? 
Het kindje is uiteraard meer dan welkom maar was wel even 2 keer slikken puur om het feit dat ik dacht dat je toch echt weer een normale menstruatie moest krijgen om zwnager te raken.. 

Terug
Bovenaan