Zwanger na prikpil

Hallo .
Ik heb ook heel lang de prikpil gehad toen ik zwanger wilde woorden van onze zoontje heeft het 8 maanden geduurt voor dat ik ongesteld werd en toen nog 2 maanden voordat we zwanger raakte .
En nu heb ik de prikpil 3 jaar gebruikt en ben al een jaar gestopt en tussen door de pil gehad en ben in december gestopt met de pil en ben nog steeds niet ongesteld onderzoek en al gehad en dat zag er goed uit ik wacht nog steeds en soms heb ik de moet gewoon opgegeven omdat het gewoon niet leuk meer is het is herkenbaar heb echt spijt van de prikpil

Hoi,Ik heb bijna 10 jaar de prikpil gehad. heb oktober 2016 mijn laatste prikpil gehad. Ik ben tot november 2017 heel erg onregelmatig ongesteld geweest. En het kwam meer op een bruine veeg in je onderbroek en pas vanaf april 2018 ben ik pas echt regelmatig ongesteld geweest.  Ik zou zelf niet de prikpil aanraden, als je een kinderwens hebt. Het duurt zo ontzettend lang dat de hormonen uit je lijf zijn en voordat je menstruatie weer opgang is.En nu ben ik 3 dagen overtijd maar test was negatief.  Ik hoop niet dat mijn menstruatie weer verstoord is.

Ik heb oktober 2016 mijn laatste prikpil gehad. En was pas echt ongesteld in november 2017. In het begin was ik heel lang ongesteld of 2 keer in dr maand maar vanaf dit jaar april heb ik een redelijke regelmatige  cyclus.
En nu een jaar later nog steeds geen zwangerschap en morgen onze 1e afspraak bij de gynaecoloog. 
Ik wil je niet ontmoedigen met mijn verhaal :)
Succes ?

Terug
Bovenaan