Zwanger na sterilisatie man?

<p>Hoi</p><p>Na wat opzoekwerk en leeswerk las ik dat bij een sterilisatie bij de man het alsnog kan gebeuren dat je zwanger raakt. Nu heb ik een beetje schrik want ik verwachtte nu zondag (16/6) mijn menstruatie na het vrijen die dag was er bloed te zien helderrood. Ik zei nog ja dacht het al dat het moment was. Nu is het enkel bij dat bloedverlies gebleven we zijn nu woensdag nog steeds niets. Zou het? Buiten overtijd en een gespannen gevoel in mijn buik die naar mijn mening toch dikker is dan anders heb ik niet direkt andere symptomen. Wat als hij denkt dat ik vreemd gegaan ben? Wat niet zo is. Zouden jullie testen of maak ik mezelf te vroeg gek? </p>

Ik zou dit eerst bespreken met je man. Precies zoals je het hier neerzet. En dan samen overwegen om te testen. Als is een test wel meteen meer zekerheid. Maar betrek hem erbij en bespreek wat jij gelezen hebt en wat er gaande is. 
Succes

Dat kan zeker gebeuren, je bent zeer zeker ook niet de eerste en ook niet de laatste. 
Ik zou het ook gewoon aankaarten bij je man dat het nog niet door is gekomen je menstruatie en dat je het idd hebt op gezocht dat het eventueel mogelijk kan zijn dat je zwanger kan zijn ondanks sterilisatie. 
En persoonlijk zou ik daar niet te lang mee wachten, anders krijg je misschien juist wel scheve gezichten.
En ik weet natuurlijk jou leeftijd niet maar bestaat er misschien ook een kans dat je zelf in de overgang bent?? 
Veel succes iedergeval! 

Dat kan zeker gebeuren, je bent zeer zeker ook niet de eerste en ook niet de laatste. 
Ik zou het ook gewoon aankaarten bij je man dat het nog niet door is gekomen je menstruatie en dat je het idd hebt op gezocht dat het eventueel mogelijk kan zijn dat je zwanger kan zijn ondanks sterilisatie. 
En persoonlijk zou ik daar niet te lang mee wachten, anders krijg je misschien juist wel scheve gezichten.
En ik weet natuurlijk jou leeftijd niet maar bestaat er misschien ook een kans dat je zelf in de overgang bent?? 
Veel succes iedergeval! 

Dat is idd ook erg vroeg ervoor. 
Maar tevens ook niet onmogelijk. 
Leeftijd verschil ?. 
Ik ben 16 weken van nummer 2 en die van mij is al 8 ?. 
Al kan ik er eerlijk bij zeggen dat het zeer gewenst is en eerder nooit gelukt is. 

Ik heb er ook al 1 van 8 ? nu ik zou wel blij zijn hoor en het zou zeker welkom zijn. Van mijn man weet ik het niet soms heb ik het idee dat hij er toch spijt van heeft vb. Als hij een klein baby'tje ziet. Ik heb alvast al een test gaan halen misschien morgen eens testen 

Ben blij om te lezen dat het dan wel welkom is je leest tegenwoordig zulke naren dingen. 
Al is dat nog steeds ieder zijn eigen keus natuurlijk. 
Spannend moment dus eventueel vanavond en  morgen. 

Succes en hopelijk laat je de uitslag nog even weten!

Terug
Bovenaan