Zwanger na sterilisatie man?

Ik zou dit op deze manier met je man bespreken. Gewoon uitleggen wat je symptomen zijn en waar je aan denkt.
Scheve gezichten zal wel mee vallen toch. Ik scheel 16 jaar met mijn zusje en de omgeving vond het alleen maar super leuk. En om me heen zie ik het ook heel veel waarvan de oudste 11 is en bij een ander gezin de oudste 17. 
Je beleefd alles weer op een hele andere manier en toch ook ondanks dat je al een kindje hebt is er weer super veel veranderd. 
Heel veel succes ?

Ik ben echt in de war. Niet heel veel bloed verloren zelfs met momenten helemaal niets meer. Dan toch maar testen? Ook gelezen dat testen niet veel uithaalt als je bloed/bruin verlies hebt. Iemand toch tips? Mijn man ondertussen al ingelicht dat het raar is deze keer

Mijn man is 4 jaar geleden gesteriliseerd, na samen 3 gezonde kindjes te hebben gekregen. Maar nu komt de shock, maandje geleden voelde ik me niet zo lekker, en me borsten waren ineens ontzettend gevoelig. Ondanks we beiden overtuigd waren dat ik niet zwanger kon zijn toch maar een test gehaald, en ja de eerste gaf zwanger aan, terug naar de winkel voor een 2de en 3de maar ook die gaven aan zwanger! Me man meteen afspraak gemaakt bij de dokter om zijn zaad te laten controleren en ja hoor ze zagen zwemmers. Ons leventje stond even op zijn kop, onze oudste is ondertussen al 12 jaar en de jongeste 6 jaar en ik ben zelf ook niet meer de jongste (37 jaar en man 32 jaar) maar morgen de eerste echo van ons wondertje. Ondanks de schrik gaan we ervoor en hopen we op een gezond kindje. 

Haalo Dames,

Mijn man is 8 jaar geleden gesteriliseerd, wij wonen in Oostenrijk en sinds ik terug ben van vakantie heb ik last van hoofdpijn duizeligheid extreem vermoeid en heel veel moeten plassen en krampjes in mijn onderbuik , 2 weken geleden bloeding gehad van 2 dagen wat normaal 5 dagen duurt bij mij..nu las ik dus dat het voorkomt dat de uiteindjes weer aan elkaar kunnen groeien???
mijn jongste is nu 8 en mijn oudste bijna 10.
Liefs, Francis

Wat is precies je vraag? Of je eventueel zwanger kan zijn? Die vraag kan namelijk alleen beantwoord worden door het doen van een test

Terug
Bovenaan