Zwanger na Sterilisatie man

Hoi Allemaal,
bedankt voor de leuke reacties en steun.
Vandaag naar de dokter geweest het is officieel we zijn zwanger. Dus loop al de hele dag op een wolk.
Kan het nog bijna niet geloven zo wonderbaarlijk.

Wat andere ook zeggen heb er maling aan. Wel hebben we een verwijsbrief voor de uroloog gekregen om te kijken hoe het nu bij mijn man zit. Gewoon voor de zekerheid.

Ik geniet !
 
Hallo allemaal,

Toen ik 23 jaar was heb ik 2 miskramen gehad en daarna een dramatisch leven. Sinds 3 jaar ben ik ontzettend gelukkig, 46 jaar en wil ik nog graag zwanger raken. Mijn man heeft 25 jaar geleden een sterilisatie laten doen en heeft dit 10 jaar geleden ongedaan laten maken maar is volgens de medische wereld steriel.

Wij zijn allebei zo gelukkig in deze relatie en willen nu zo ontzettend graag zwanger worden. Heeft iemand ervaring met zwanger worden na sterilisatie van zo'n lange tijd.

Ik hoop dat het me nog is gegund. Ik wil mijn leven lang al niks anders dan moeder worden en nu op mijn 46ste voelt het goed.

Veel mensen vinden dat ik er niet aan moet beginnen en dat ik te oud ben maar ik ben gezond, fit en zorg goed voor mijn buiten en binnenkant.

Ik hoor graag van jullie ervaringen.

Groetjes Frenny.

 
Hoi Frenny, ik hoop dat je dat nog leest want ja het is een poosje geleden geschreven.
Ik ben erg benieuwd of je toch nog zwanger bent geworden of niet?
lieve groetjes  Andrea 
 
Terug
Bovenaan