Zwanger na te veel grapefruit gegeten te hebben ?

Nou, dat spreekt nu redelijk voor zich lijkt me? De pil heeft niet gewerkt. Of dat door de grapefruit kwam of niet zul je nooit weten. Kan ook een andere reden zijn. Maar de pil is nooit 100% veilig wat je ook doet of eet. Dus ja. Dan raak je soms alsnog zwanger.

Ik snap eerlijk gezegd niet waar je zo snel een test vandaag tovert als je geen actieve kinderwens hebt ?
 maargoed, van seks van een week geleden kun je nog niet positief testen. Dat is echt nagenoeg onmogelijk zo snel. Maargoed, ik zie een streepje (al vind ik hem wel grijs ipv roze overkomen)

[quote quote=10556567]Ik denk dat er heel wat vrouwen ook zonder actieve kinderwens tests in de badkamer hebben liggen. [/quote]Uuh nou dat denk ik niet hoor, ik had toen ik aan de pil was nooit een test in huis liggen (en nu trouwens ook niet)

Volgens mij worden we een beetje voor de gek gehouden hahaha het is namelijk best knap om binnen 5 minuten een test te pakken, te plassen, en er een foto van te maken en hier in de groep te gooien. Het is nog knapper om positief te testen na een week, heb er niet zo heel veel verstand van maar volgens mij kan dat helemaal niet toch??
Maar ik wil ook niemand beledigen mocht dit verhaal wel echt zijn, in dat geval heel erg gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap?

Terug
Bovenaan