Zwanger/niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Wie kan me een beetje helpen om de komende periode iets draaglijker te maken?
Ik ben in juni gestopt met de pil omdat ik een héél groot moedergevoel begon te krijgen. Ik wil zo graag een kindje! En natuurlijk graag zo vlug mogelijk...  Ik ben een ongeduldig type!

Tot nu toe liep mijn menstruatie heel normaal, maar deze maand wil het precies niet komen (enorme buikkrampen tot gevolg, maar niet zwanger hoor, ik heb de test gedaan).

Wie herkent dit of wil samen met mij een beetje uitkijken naar hét mooie moment? Ik wil het zo graag een beetje bij iemand kwijt.

Liefs,

Maya

He daar,

Lijkt me leuk!
Wanneer had je ongesteld moeten worden?

Ik moet dinsdag... heb er een goed gevoel bij,
dus hoop dat het weg blijft!

Hoi hoi,

Ik moest vorige dinsdag ongesteld worden (ben dus al méér dan een week te laat). Maar ik heb ondertussen al 2 tests achter de rug en die blijken negatief.
Dus voor mij nu eerst maar wachten tot ik weer ongesteld worden...

Ik duim voor je dinsdag. Laten we hopen he! Hoe lang proberen jullie al?

Liefs,

Maya

hallo, spannend zeg. mijn NOD is zaterdag 6 oktober. ik heb de hele week al steken onder in mijn buik en sinds vandaag ben ik steeds een beetje duizelig als ik opsta. voortekenen misschien? ik kan haast niet wachten tot het zaterdag is.... zucht de dagen zijn zooooo lang!
leuk om elkaar zo op de hoogte te houden.

ik blijf jullie volgen in dit topic en ik zal jullie op de hoogte houden

Hoi Joke!

Laat zaterdag zeker iets weten! En als het niets is, kop op he. Je bent niet alleen!
Succes!

Maya

hoi hoi
om gek van te worden he die laatste dagen voor je nod dag ik heb de mijne morgen en moet me inhouden niet te testen.
heb wel al krampen dus denk wel dat het er aan zit te komen.
dus dan op naar ronde 4.
ik zal voor jullie duimen en hopen dat het voor ons allemaal niet meer lang zal duren.

groetjes silke

HALLO
Ik ben vanaf januari bezig om zwanger te worden .
Ik heb 16 oktober mijn NOD . Dat word dan poging 7 .
Ik heb een erge onregelmatige cyclus . Vanaf januari
lijkt zoveel langer hè ?   groetjes ........

Hoi Kim,

Jep, dat lijkt heel lang. Maar nog niet wanhopen he. Op naar de volgende kans!
Hou me op de hoogte! Ik wacht wel met je mee ;-)

Dada,

Maya

Terug
Bovenaan