Zwanger/niet zwanger?

Silke,

Mja, die krampen zouden wel eens een voorbode kunnen zijn. Ik herken het meestal ook als ik ongesteld ga worden. En dan is het natuurlijk directe ontgoocheling he. Misschien beter je er al een beetje op voorbereiden...

Tot hoors,

Maya

Hallo allemaal,

wat herkenbaar allemaal, ik moet dinsdag ongesteld worden of liever niet ongesteld worden. Omdat niemand weet dat we hiermee bezig zijn, kan ik het bij niemand kwijt en ik wil ook niet te gefocussed lijken, dus heb ik het er met mijn man, ook niet steeds over. Ik ben al een aantal maanden met de pil gestopt, maar dit is de eerste ronde voor ons. Ik heb helemaal geen haast, we hopen dat het voor mei 2008 lukt, maar proberen nergens op te rekenen.  Ik weet dat de kans minimaal is dat ik zwanger ben. Toch denk ik er constant aan en tel ik af tot volgend weekend, als ik dinsdag niet ongesteld wordt, mag ik van mijzelf dan pas testen (als ik dat kan volhouden, haha). Ik wens iedereen veel succes met wachten! Ik heb overigens geen enkele klacht of signaal waardoor ik het idee heb dat het raak is. Ik hoop dat er volgende week veel positieve berichten te lezen zijn op het forum.

Groetjes Wendy

Het is inderdaad belangrijk dat je het ergens kwijt kunt he. Bij mij net hetzelfde. Ik wil mijn familie en vrienden liever verrassen als het plots zo ver zou zijn!!
En bij je vriend/man kan je niet blijven herhalen hoe je je voelt. Zij kijken er ook naar uit, maar hebben die stress niet van het ongesteld/niet ongesteld worden!

Ik duim!!!

Terug
Bovenaan