Zwanger of buitenbaarmoederlijke zwangerschap .

Lieve Jessi( sept mama )
bedankt voor je reageren en hebben ze het dan toen niet operatief verwijderd ?
en die waarde 1800 die je had is dat een aanduidling dat het een bbz is ? of ........ik heb namelijk 1600 en morgen weer bloedprikken .
Niet leuk wat je heb mee gemaakt en ik hoop ondanks dat de arts zei je moet er van uit gaan dat er 70% kans is dat het fout zit .
Humm puff ,ja afwachten .
Ben je nu wel weer zwanger geworden en ging dat gemakkelijk ?
ik hoor gaag van je liefs Wendy .

Breek ook even in vanuit Sept. forum.
Ik heb in mijn 1e zwangerschap bij 7 weken ontzettende buikkrampen gehad en heel erg veel bloedverlies. Omdat mijn eigen HA met vakantie was kwam ik bij vervanger terecht. Die mij gelijk door stuurde naar ZKH voor een echo. Daar aangekomen zeiden ze: we zien niks in je baarmoeder maar wel in je ei leider. Dus het lijkt een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
Direct doorverwezen naar de GYN en die zei: we maken nog een echo. Ook hij zag de "blaas" in mijn eileider en zei dat ziet er niet goed uit en lijkt op buiten baarmoederlijke zwangerschap maar toen hij in mijn baarmoeder keek zag hij daar ook wat zitten. Hij zei wel gelijk: je krijgt of een miskraam of je bent een stuk minder ver dan je dacht!

Ik moest toen een week later terug komen maar ondertussen wel 2x mijn bloed laten prikken om te kijken of hormoonspiegel wel genoeg zou stijgen.
Een heeeeeeeeeeele lange week later zagen we dat het vruchtje in de baarmoeder wel wat gegroeid was wat duide op een positieve zwangerschap maar dat wat ze in mijn eileider hadden gezien bleek dus een Cyste te zijn. (Een cyste is een soort ophoping van lucht of vocht en heeft een semipermeabele wand. Dit houdt in dat het vocht niet uit, maar wel in de cyste kan komen. Een cyste kan ook huidweefsels of haar bevatten)
Ik moest wel nog elke week terug komen om te kijken of die cyste niet groter werd en uiteindelijk is hij na 5 weken grotendeels verdwenen. en is mijn zoontje na 41 weken zwangerschap gezond ter wereld gekomen!
Hoop dat dit voor jou ook zo mag zijn!

Terug
Bovenaan