Zwanger of indroog streep

<p>Dames</p><p> </p><p>Vanochtend een test gedaan.. Zag gelijk een heeeeeel licht streepje binnen 5 minuten. Toen mn vriend na 10 minuten kwam. Kijken zag hij het zelfs zonder dat ik er iets over had gezegd omdat ik dacht dat ik het me inbeelde.. Maar.. Nu is het lijntje niet echt super duidelijk en niet roze.. Kan dit binnen zo'n korte tijd toch een indroog streepje zijn?</p><p>Ik doe morgen ochtend van een ander merk eens een test maar misschien kunnen jullie me al helpen </p>

Waarom ging je al testen? Heb je symptomen? Las dat je 12-09 een smilie had dus op zijn vroegst 13-09 je eisprong, is het niet een beetje vroeg om nu te testen. Ik zou lekker nog even afwachten tot je nod, lukt dat je niet dan over 2 dagen pas weer testen als je hcg om de dag verdubbeld moet die dan wel duidelijk zijn. Ga voor je duimen, houd er rekening mee dat het ook nog fout kan gaan als hij wel duidelijker word omdat je nod nog niet is.

Nou, ik heb twee keer een test gedaan en daar was echt geen indroogstreepje te zien! Ook niet na tien minuten. Dus ik hoop dat dit gewoon een voorzichtig positieve test is, ga heel erg voor je duimen en ben benieuwd wat eruit gaat komen over twee dagen. Spannend zeg 

@filo
Ja ik gebruik dus ook echt altijd deze testen. Echt heel wat doosjes al versleten en in al. Die testen slechts 1 keer iets foutiefs gehad. 
Maar dat foutieve lijntje stond ook echt scheef haha. Nu twijfelen we heel erg. Stiekem in ons achterhoofd zijn we blij maar durven we niet blij te zijn zeg maar we zijn zeker niet overtuigd. Dankjewel wij duimen ook echt! 

Ik had ook zo'n streepje nog duidelijker zelfs. Maar werd wel ongesteld  helaas.. gewoon afwachten en pas op je nod testen zou ik zeggen haha 

Terug
Bovenaan