Zwanger of indroog streep

Als ik heel eerlijk ben..  zie ik het streepje niet.. Maar is lastig op foto te zetten. In echt is het vast beter te zien. Heel veel succes. Hoop dat het je deze ronde gegund is. 

Ik heb even online opgezocht hoe die van clear blue werken maar volgens mij moet er in het linker vakje een plusje komen te staan als je zwanger bent en betekent dit helaas niet zwanger.
https://www.etos.nl/producten/clearblue-snelle-detectie-zwangerschapstest-111080234.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwlJfsBRDUARIsAIDHsWqgWXJRcwCYu67WYp4qNo3TZ5litwIjtD3yRUctxcMvdt5I_0evMtsaAhZjEALw_wcB
Maar ook niet alle testen zijn even gevoelig zeker als je nod nog niet is. Ze zeggen altijd dat die van kruitvat 2 v 5 euro erg gevoelig zijn. 
Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! 

Of is dit de vroege zwangerschapstest van clear blue? Want zie net dat die wel alleen met streepjes werkt, sorry het is nog vroeg haha.
Duim voor je dat het raak is! 

Ik zie wel een heel licht streepje hoor....maar ik teste met action test en kruidvat 2v5 wel positief en pas veel later met cb positief. Blijkt minder gevoelig te zijn hoorde ik.
Ik zou ook twijfelen, want zie wel echt een licht streepje bij jouw. succes ermee! Duim voor je! 

Terug
Bovenaan