Zwanger of loos alarm?

Meiden!
Ik heb jullie hulp nodig! Eerst wil ik zeggen dat dit een gaaf forum is!

Mijn verhaal..
Ik ben nu 11 maanden geleden gestopt met de pil. Ik heb een onregelmatig cycles varieert tussen de 40 en 47 dagen. Vandaag zit ik op dag 67 en ik dacht echt dat ik zwanger was, symptomen zijn er, hoge temp, steken in mijn borst soms onderbuik, ontlasting. moeilijk en dit alles verbeeld ik me niet! Ik heb zovaak getest dat ik er moe van wordt. Maar omdat ik steeds negatief uitslag kreeg, keek ik nooit goed naar de testje of er ook een licht streepje te zien is, nu komt het vorige week was het een heel licht streep en paar dagen geleden weer een heel licht streepje? moet ie dan niet dik zijn,want er is een week overheen? verder met de digitale cbtest geeft ie min aan terwijl als ik hem uit die houder haal, zie ik die 2e lichte streep? Leest die digitale test het dan wel goed voor 100 procent? Ben ik de enige die dit meemaakt? Mischien kan iemand mij uit de brand helpen. Ik hoop zo dat iemand mij iets kan vertellen, mischien heeft iemand dit zelfde meegemaakt dat de test veellll later pas aanslaaat. Ik wil niet naar de HA, want ben daar anderhalf week geleden geweest en zij dat ik maar moest afwachten en als het lang duurt dat ik dan waarschijnlijk een cycles oversla, heb ik niet echt veel aan.

Ik wacht op jullie reacties meiden.

Alvast bedankt allemaal!
groeten
rinske
 
Hoi, Hoi, het is heel moeilijk te zeggen. Normaal roepen we gelijk; een lichte streep is toch een streep=ZWANGER. Sluit voor jezelf de volgende dingen eerst uit:Heb je deze streepjes binnen de toegestane tijd (geloof binnen 10 minuten) afgelezen? en is het andere streepje goed te zien?(dat je de test goed hebt uitgevoerd)Gebruik je geen medicijnen die je hormonen kunnen beinvloeden? Alles nee?Dan kan het niet anders dan positief zijn.Ook al is het een lichte streep. Vertrouw je je ogen niet? Vraag dan aan een vertrouwens persoon of die een test voor je wil aflezen (zonder te zeggen dat jij denkt een streepje te zien) Nou waar 2 een streep zien is er zeker geen twijfel meer mogelijk. Ik wens je succes en laat wat van je horen? xxx
 
Ik heb een vriendin die vorige maand precies hetzelfde verhaal had. Ze had bij de digitale test alleen een licht streepje als je hem uit de houder haalde. Na een week kwam er nog steeds maar een licht streepje. Bij de gyn is toen een echo gedaan en ze bleek toch echt zwanger. Ik wil je dus geen valse hoop geven maar het zou toch echt kunnen (en na 11 maanden vind ik dat het toch maar eens raak moet zijn)

Succes!!
 
hallo crienie,

Dank je wel! Alle vraagjes nee! en ik zie een heell licht streep, want normaal mag je toch helemaaal niks zien het moet toch helemaal blanco blijven?test heb ik goed uitgevoerd, maar wat mij zo onzeker maakt is omdat met die digitale test geeft ie min aan, terwijl als je er hem uithaalt die 2e lichte streep ziet snap je? heeft ie het niet goed gelezen?

graag je reactie crienie
 
Ik kan m'n voorstellen dat je er gek van wordt.
Het berichtje van Sam ziet er veel belovend uit.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je zwanger bent.

Veel sterkte.

veel liefs
Brenda
 
dankje wel crien en sam,

ik wil mijn ogen wel geloven, maar die digitale test heeft mij onzeker gemaakt.
Ik neem geen medicijnen, en heb het binnen toegestane tijd gedaan en heb hem goed uitgevoerd. Stel ik ben zwanger dan produceer ik wel heeel erg langzaam hormonen. Ik kan dit alleen bij jullie kwijt ik voel me niet echt serieus genomen door de HA.

groetjes
rinske
 
Ik snap wat je bedoelt met die ha. Ik heb zelf ook een L*L van een ha. Is het niet mogelijk om zelf contact op te nemen met een verloskundige ofzo? Zij nemen je toch veel serieuzer. Bovendien bel je alleen maar voor informatie. Tja, het is maar een idee. Ik zou het verder ook niet weten.

Hou vol!
 
Terug
Bovenaan