Zwanger of loos alarm?

Hai Rinske,
Wat een dilemma... kan me voorstellen dat je nu wel wilt weten wat het is: wel of niet zwanger! Maar ja, die huisarts en die test... pff! Waarom koop je niet een test van Predictor? Die heeft nl. 3 vakjes: eentje die aangeeft dat de test werkt, en eentje die aangeeft dat hij klaar is. Je kunt zien aan de vakjes of je de test goed uitgevoerd hebt. En naar een paar minuutjes is er echt geen twijfel meer over de uitslag. Uitgewerkt = uitslag is zeker. Misschien is het ook wel prettig om een roze vakje/wit vakje te zien ipv een streepje, voor de verandering?? Het maakt natuurlijk niet zoveel uit, maar ik vind dit een prettige test. Je weet of je de test goed gedaan hebt en wanneer hij afgelopen is. Succes!
 
Hoi,Hoi daar ben ik weer, moest met mijn zoontje naar het ziekenhuis (is al 2 weken ziek.)(heeft nu eindelijk medicijnen en goede diagnose, niet die van die stomme vervangende ha!!!)Afin, Ook een hele gevoelige test kan nog zelfs negatief uitwijzen. Ik had mijn nod de 17e en testte ook negatief , dus ik wacht nu nog wat langer. Wat ik eigenlijk zeggen wil is dat ik denk dat ik je nu wel voorzichtig mag feliciteren!!! Doe gewoon over een paar dagen nog een test en kijk hoe PLUS die is en ga dan helemaal uit je dak meid! Laat het ons weten he? liefs xxx
 
Hoi Rinske,

Ik was vorige maand overtijd, en heb ook getest met de digitale CB. Er verscheen een - en toen ik hem uit de houder haalde ook 2 streepjes, net als jij. De 2e was wel lichter, maar duidelijk te zien. Toch werd ik na een aantal dagen gewoon ongesteld.
Ik hoop natuurlijk voor jou dat je niet ongi wordt.
 
Terug
Bovenaan