Zwanger of miskraam

Hey allemaal,

Wij hebben gister onze eerste echo gehad en die was heel onzeker. Volgens de berekening zou ik 7 weken en 5 dagen zwanger moeten zijn. Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien. De vk vertelde ons dat ik of korter zwanger ben of dat het vruchtje gestopt is met groeien. Nu heb ik geen bloedverlies of buikpijn gehad, wel last van zwangerschaps kwaaltjes. Over 2 weken moeten we terug komen om te kijken of er toch iets groeit of dat het mis is gegaan. Iemand hier ervaring mee ?

Liefs Samantha
 
Hmm nee, geen ervaring mee. Ik had verkeerd gerelend qua dag, en bleek bij de vk dus pas iets meer dan 6 weken zwanger. Op een normale echo was ook alleen een vruchtzakje te zien, daarom een inwendige echo gedaan. 
Mocht gelijk met de billen bloot haha. 
Daar was een heel iniemienie vruchtje te zien, maar bewegelijk was het zeker! 
 
Ik hoop voor je dat alles ok is! 
Vervelend als je dan moet wachten he ?
 
Mijn cyclus is best onregelmatig maar de vk praktijk had mij gerekend op 7.4 weken en nu was er dus alleen een vruchtzakje te zien met zwangerschapsring. Mijn vriend en ik hebben ergens de hoop een beetje op gegeven. Jaa heel naar om 2 weken te moeten wachten. 
 
Mijn cyclus is best onregelmatig maar de vk praktijk had mij gerekend op 7.4 weken en nu was er dus alleen een vruchtzakje te zien met zwangerschapsring. Mijn vriend en ik hebben ergens de hoop een beetje op gegeven. Jaa heel naar om 2 weken te moeten wachten. 
 
Jeetje 2 weken wachten! Dat vind ik best lang kan me voorstellen dat je enorm gespannen bent je word zo onzeker. Ik zou proberen of je niet na een week terug kan komen ze kunnen dan best wel zien of het gegroeid is. 2 weken is echt niet te doen vind ik en die spanning is niet goed voor je. 
Heel veel sterkte 
 
Dank je wel! Ja ik vind 2 weken ook echt te lang maar ze zei wel als je nou tegen de muren omhoog loopt door de spanning dan moest ik even bellen. Het lijkt mij ook dat ze na een week wel verschil zien. Als ik buikpijn of bloedverlies krijg moet ik ook bellen. Het voelt ook zo dubbel allemaal.
 
Kan ik me voorstellen ik heb het ook meegemaakt en het is slopend, ik zou dan ook zeker bellen als de spanning te hoog word ze zullen dat heus begrijpen. En inderdaad kunnen ze dan heus verschil zien na een week zelfs na een paar dagen kan dat al 
nogmaals sterkte!
 
Dank je wel! Ja ik bel dan ook zeker, ik weet gewoon niet wat ik nu moet voelen. Heb jij een miskraam mee gemaakt ? Ik ben heel bang voor wat komen gaat ook voor de emotionele kant die er bij komt kijken. 
 
Terug
Bovenaan