Zwanger of niet ?? Ben gestresst

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi, ik heb even een vraag ik ben namelijk nogal in paniek. Ik heb seks gehad met een vriend van me, we gebruikten gewoon een condoom en we keken ook telkens of die nog goed zat. Ik gebruik niet de pil. Nu ben ik ongeveer al een week overtijd, maar ik heb soms wel een beetje buikpijn en de symptonen dat ik ongesteld moet worden. Maar het komt maar niet op gang. Ik ben altijd regelmatig ongesteld, maar nu dus al een week overtijd. Ik dacht een paar dagen geleden dat ik echt ongesteld werd, omdat ik helemaal geen afscheiding meer had het was allemaal droog. Maar nu heb ik al 2/3 dagen dat op het puntje van mijn tampon dikke lichtgele afscheiding zit. Niet veel maar een beetje...</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">kan iemand mij helpen hiermee ?? Een verklaring of iets</p>
 
Ik ga vanavond een test doen maar we zijn nogal bang. Maar we hebben het veilig gedaan, kan het zomaar gebeuren dat je menstruatie een tijdje uitgesteld blijft ??
 
Okay, ja ik ben er best wel mee bezig. Denk de hele dag eraan...
zou ik dan binnekort wel ongesteld worden ? Of duurt dit lang ?
ik heb af en toe een wat opgezetten onderbuik, maar sochtends is dat vaak dan weer weg, ook heb ik af en toe menstruatie buikpijn maar dat trek soms ook weer weg. En voorderest heb ik echt de symptonen dat ik ongesteld moet worden. Zoals: gevoelige borsten, opgezette onderbuik, soms buikpijn alsof ik ongesteld moet worden
 
Als je veilige sex hebt gehad is de kans op zwangerschap heel erg klein. Maak je dus niet te druk over he symptomen, die kunnen van alles betekenen.
En doe zsm een test, dan zit je niet meer in spanning :) 
 
Terug
Bovenaan