Zwanger of niet ?? Ben gestresst

Hi elsyjoy, ik heb nooit de pil of iets gebruikt. Alleen maar condooms. Ook is hij niet in mij gekomen. Hij kwam wel in de condoom en die lekte niet, dus dan kan het toch haast niet fout zijn ?
 
Maar als je kijkt naar mijn verhaal kan ik toch eigk niet zwanger zijn ? Of denk jij van wel? Zo,ja...waarom dan ?
persoonlijk denk ik dat mijn menstruatie niet op gang kom, omdat ik heel veel stress heb
ik heb het hardstikke veilig gedaan, hij is niet in mij gekomen en de condoom was ook niet lek
 
Ik wil dat mijn vriend erbij is, maar die kan sochtends niet. Is het erg om dan in de avond een test te doen ??
we kunnen eigenlijk echt alleen maar savonds de test doen ?
 
Het klopt wat Elsiejoy zegt, door stress kan menstruatie ook uitblijven. Ik heb ook wel eens gehad dat ik enorm in de rats zat omdat ik dacht zwanger te zijn, ik werd ook niet ongesteld. Vervolgens deed ik een test en was er niets aan de hand en daarna werd ik ook ongesteld.
Doe gewoon even een test, dan kan je daarna even verder zien wat je kan doen. Het is even heel spannend, maar dan ben je er vanaf.
Ik heb zelf prima ervaringen met de testen van de kruidvat, 2 voor 5 euro.
Gewoon doen!! Dan ben je er vanaf!
 
Zal ik dan 1 van clear blue kopen, van €10 euro of 2 voor 5
ik denk dat mijn vriend kies voor die van €10 want die lijkt hem het meest betrouwbaar omdat die wat duurder is.
Duurt het lang voordat je de uitslag te zien krijg en hoe hebben jullie het gedaan ? In een bekertje of eroverheen geplast ? Wat raden jullie aan ?
 
Duurder is niet altijd beter, het is wat je prettig vindt. Die van CB geven aan met een tekst of je zwanger bent. Die van kruidvat laat dan een 2e streepje zien.  Op de verpakking staat precies hoe je de test kan Afnemen. Ik zou de urine opvangen en in een schoon bekertje, dan kan je daar de stick in houden.
 
Dankjewel allemaal!! Ik ben zelfs nu al een stuk rustiger ? we gaan vanavond de test doen en we kopen die van de Kruidvat! 
Werd jij het snel na de test ? Of duurde dat een paar dagen ?
 
Terug
Bovenaan