Zwanger of niet... cb digital vs KV

Hallo Gabriella,
 
wat onzeker zeg elke x zo'n negatieve test! Maar wat fijn dat het inmiddels bevestigd is, helemaal door de gynaecoloog! Ben je daar eerder naartoe gegaan door de negatieve testen?
Hoe ver ben je nu? 
 
Even een update:
 
zojuist weer een test van Kruidvat gedaan, het streepje is al een stukje donkerder! Eigenlijk wilde ik echt wachten tot morgenvroeg maar het lukte gewoon niet ;) 
Durf nog steeds niet te juichen, jeetje wat spannend allemaal zeg...
Morgenvroeg nog maar een testje doen...
 
 
gefeliciteerd!!!! een streep is een streep want een test blijft echt spierwit hoor zonder hcg!!
 
Hoi allemaal! 
Ik ben nieuw Hier qua het plaatsen van een reactie. Ik kon geen eigen topic openen.. 
Allereerst: Anouk gefeliciteerd ?? 
 
Ik ben nu 2 dagen voor me nod maar heb het gevoel dat mijn eisprong eerder is geweest deze maand, j heb twee testen gedaan van KV 2v5(allebei licht positief) en een vroege test van KV en ook die was positief.. 
Kan ik dus blij gaan worden? Wij zijn al sinds 1,5 jaar bezig en heb 2x een miskraam gehad. 
 
Hoop dar jullie me kunnen bevestigen? 
 
Liefs Mandy
nk
 
Bij clearblue reageert die pas vanaf 25 hcg en met kruidvat bij 10 hcg.
om de 48 uur verdubbelt de hcg waarden dus waarschijnlijk kin je over een paar dagen wel met cb testen.
Op Google kun je ook kijken bij gevoeligheid van de testen' dan kun je precies kijken bij hoeveel hcg waarden de test een streepje kan geven bij zwangerschap.
 
Hoi gabrielle, 
 
Dank je voor je snelle reactie.. Een streep is een streep toch? Van de week ga ik clearblue halen.. Maar de 3 die in nu heb gedaan zijn allemaal positief
 
 
 
Ja Mandy alleen hcg kan voor verkleuring van de streep zorgen.
En sowieso als je een digitale test doet weet je het helemaal zeker.
Nu inmiddels bijna 7 weken' maar aangezien ik eerst dacht langer zwanger te zijn bleek het nog maar 5 weken te zijn.
Er zaten 2 vruchtzakjes' tot mijn grote verbazing morgen gaan we kijken of ze allebei bevrucht zijn of ???
Aangezien mijn oudste van een vanishing twin is' zit wel al 2 weken in de stress nu' hopen dat het goed zit.
 
Terug
Bovenaan